Noen som kan gi meg et svar her? (EL/temping)

Jepp, den mnden det klaffet fikk jeg ikke elslim som jeg har pleid heller, så følte meg helt i ulage! Og da jeg spottet 8dpo, tenkte jeg at det hele var over. Men jammenmeg var det ikke mnden ting var litt annerledes at det faktisk klaffet! :joyful: De forrrige fem graviditetene ble jeg så raskt gravid at jeg ikke følte meg som en prøver, brukte aldri temping/eltesting og grafer etc. Ble bare gravid helt enkelt! Så denne gangen når det drøyde noen mnder ble jeg veldig opphengt i det hele. Men det gikk i pp7! Håper virkelig du får positiv test nå! Det fortjener du så veldig :Heartred
Interessant å vite :D Føler litt annerledes her også, da tempen har holdt seg høy hele veien liksom og samt av og til får jeg følelse av nedtrykk nederst. Tillegg så pleier jeg å få utflod etter EL, når det nærmer seg IKM. Denne gangen er den helt tørr og livmortappen kjennes bakovervendt og lukket :wideyed: IKM er egentlig ventet til den 3 eller 6.sept:p Eller er det letrozol som påvirker dette?:wtf: Jaja, men sant! Måtte det klaffe denne runden:angelic::Heartred:smiley-angelic001
 
Åh, så spennende her hos deg nå! :happy Tester du i kveld også?
 
Tok en ny ikveld, men dessverre så ser jeg ikke noe sterkere enn bare skygger :banghead: Men, håpet er ikke ute før TR dukker opp. Og dessuten så er jeg 9 DPO så kan fortsatt være litt tidlig. Eneste som er lovende for øyeblikket er høye temp, og håper den fortsetter imorgen også!:angelic:
 

Vedlegg

  • ADC4744F-26D1-4147-8369-FF5464CB8F7E.jpeg
    ADC4744F-26D1-4147-8369-FF5464CB8F7E.jpeg
    654,6 KB · Visninger: 35
  • 42682E25-63BA-4563-B6EB-EB40145B0E99.jpeg
    42682E25-63BA-4563-B6EB-EB40145B0E99.jpeg
    605,7 KB · Visninger: 39
Hvilken odds er det virkelig nå?! Jeg ble plutselig kvalm og spydde nå istad :pukeJaja, tiden får vise seg:smiley-angelic001
 
Tok en ny ikveld, men dessverre så ser jeg ikke noe sterkere enn bare skygger :banghead: Men, håpet er ikke ute før TR dukker opp. Og dessuten så er jeg 9 DPO så kan fortsatt være litt tidlig. Eneste som er lovende for øyeblikket er høye temp, og håper den fortsetter imorgen også!:angelic:
Men dette er jo ikke tidligtester? Da slår det jo i sp fall ut senere!:rolleyes:
 
Men dette er jo ikke tidligtester? Da slår det jo i sp fall ut senere!:rolleyes:
Kommer nok litt senere ut ja, men har sett at vanlige kan slå ut før tidligstest:pompus:
 
Vet ikke hva jeg vil tro egentlig :rolleyes: Fortsatt skyggestrek, og ikke noe sterkere. Men kan jo plutselig bli sterkere ikveld, så jeg prøver å holde meg i 4 timer ikveld og svi av en test til:angelic: Meg og skyggestreker gitt… :hilarious:

Tempen har falt ned litt også:banghead: Men heldigvis fortsatt høyt over coverlinen så er fortsatt et håp! Og ikke noe tegn til spotting/TR heller, så det lover godt :angelic:

Det stikker litt til og fra nederst idag tidlig, og den utdrivingsfølelsen på brystvortene:wideyed:
 

Vedlegg

  • 77611FA0-6041-4568-A0E4-51DF3AE9C09A.jpeg
    77611FA0-6041-4568-A0E4-51DF3AE9C09A.jpeg
    586,2 KB · Visninger: 41
  • 988753D5-39A2-4DD2-AD1F-2EAB09BB277F.jpeg
    988753D5-39A2-4DD2-AD1F-2EAB09BB277F.jpeg
    931 KB · Visninger: 48
  • 28E35BB4-93FE-49CA-86D7-F94CCFC979E3.jpeg
    28E35BB4-93FE-49CA-86D7-F94CCFC979E3.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 41
Har tatt meg test rundt kl 20.30 ikveld etter å ha holdt meg minst 4 timer :joyful: Beklager med sen oppdatering etterpå, har vært i full fart etter det med div.ting:rolleyes:

Men, hva mener dere?? Ser skyggestreken enda. Så jeg vet ikke om det er bare skyggestrek eller noe mer enn det enda, får se litt an på tempen imorgen tidlig:nailbiting: Og heller ikke noe tegn til TR så det er jo en godt tegn:angelic:

Tidligere idag stakk det så VELDIG nederst på venstre side (litt lengre ned under skambeinet mot rumpa), men da snakker vi om en eneste gang med en så kraftig en. Lurte fælt på hva det var :hilarious:
 

Vedlegg

  • 292635DD-F899-4E53-BB35-6DC3333D123A.jpeg
    292635DD-F899-4E53-BB35-6DC3333D123A.jpeg
    969,5 KB · Visninger: 32
  • 8EC734DB-6176-440E-BF2A-631957E6D7D4.jpeg
    8EC734DB-6176-440E-BF2A-631957E6D7D4.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
  • 26568986-5CAB-4C19-B621-8AA9A49CF263.jpeg
    26568986-5CAB-4C19-B621-8AA9A49CF263.jpeg
    1 MB · Visninger: 35
God morgen! :joyful: Ikke noe spennende nytt forb.med testen, den er fortsatt bare en skygge :banghead: Blæææ… men ene positive er at tempen har steget igjen :joyful: Jeg har en følelse på at noe er på gang, for det er ikke noe tegn til TR enda samt har ikke spotter enda som jeg pleier før den kommer for fullt. Ikke noe utflod mellom EL - IKM. o_O Merker også at magen er litt støl og svake nedpress som kommer og går.. Kan være at jeg produserer HcG sent.:wacky:

Skal ta en kveldstest uansett :angelic:
 

Vedlegg

  • 4DD9B85B-0DF0-468E-9BC1-B0857830CCA0.jpeg
    4DD9B85B-0DF0-468E-9BC1-B0857830CCA0.jpeg
    714,2 KB · Visninger: 34
  • B2D0DBE5-4805-4621-9059-C27FC62D2CD1.jpeg
    B2D0DBE5-4805-4621-9059-C27FC62D2CD1.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 39
Har tatt meg test rundt kl 20.30 ikveld etter å ha holdt meg minst 4 timer :joyful: Beklager med sen oppdatering etterpå, har vært i full fart etter det med div.ting:rolleyes:

Men, hva mener dere?? Ser skyggestreken enda. Så jeg vet ikke om det er bare skyggestrek eller noe mer enn det enda, får se litt an på tempen imorgen tidlig:nailbiting: Og heller ikke noe tegn til TR så det er jo en godt tegn:angelic:

Tidligere idag stakk det så VELDIG nederst på venstre side (litt lengre ned under skambeinet mot rumpa), men da snakker vi om en eneste gang med en så kraftig en. Lurte fælt på hva det var :hilarious:

Føler jeg kan se "skygge" eller svaaak strek på den nederste..når er det du egentlig forventer mens? I siste PP testet jeg på den andre urinen etter morgenurin..uten inntak av noe særlig drikke..slo bedre ut på testene da enn på morgenurin :) hadde tatt med meg tisseglass å testet på jobb jeg :hilarious:
 
Last edited:
Føler jeg kan se "skygge" eller svaaak strek på den nederste..når er det du egentlig forventer mens? I siste PP testet jeg på den andre urinen etter morgenurin..uten inntak av noe særlig drikke..slo bedre ut på testene da enn på morgenurin :) hadde tatt med meg tisseglass å testet på jobb jeg :hilarious:
Tatt med tisseglass på jobb :hilarious:

Men ja, syns at jeg ser bare skygger hele tiden:angelic: Jeg skulle egentlig ha IKM den 3-6.sept, så jeg er over tiden :rolleyes:men samtidig så kan jeg ha uregelmessige mens.

jeg håper kun at hcg slår ut litt sent :angelic:
 
Hva om jeg hadde EL på cd 20 istedenfor cd18?? Den siste dagen med høy og positiv EL test så det vil si at jeg er 9 DPO idag. Hva tror dere?:wideyed:
 
Bra du har tatt med test :) når hadde du den første positive EL test? Det kan jo gå ganske mange timer etter positiv test før egget slippes!
Legger ved bilde her, og hva mener du? Ser også cd19 var sterk:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 06044975-9D43-4AAB-8D2A-7280EA39E058.jpeg
    06044975-9D43-4AAB-8D2A-7280EA39E058.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
Syns CD 17 var sterkest men det er jo flere dager med positiv test her..så det er ikke lett og si..må inn og lese og se hva google sier :hilarious: mm fikk du tatt test på jobb??
Ja, men om man ser på cd19 så ser man samtidig på temp økning etter et par dager på FF. Og den er også positiv så må kanskje regne ut på den siste positive testen, ikke den første?:wacky:

Har ikke tatt meg test her nå, men skal ta test ikveld når jeg har holdt meg i 4 timer igjen :hilarious:
 
Ja, men om man ser på cd19 så ser man samtidig på temp økning etter et par dager på FF. Og den er også positiv så må kanskje regne ut på den siste positive testen, ikke den første?:wacky:

Har ikke tatt meg test her nå, men skal ta test ikveld når jeg har holdt meg i 4 timer igjen :hilarious:

Var vanskelig og finne gode svar på nett..med de stikkordene jeg søker med iallefall..men ei i et annet forum svarte med at det var den siste positive testen før den blir negativ igjen som regnes som den man skal gå ut ifra om det ga mening..om det stemmer mer i forhold til når tempen gikk opp så stemmer nok det bedre enn at den var noen dager før? :)

Så det kan gått være at du er kortere i dpo land en du først trodde! Men vil virkeliiiig anbefale og ta med test på jobb så du får testet på urin nr 2 :) det var en verden i forskjell hos meg og har lest at flere her inne sitter med samme erfaring :)
 
Var vanskelig og finne gode svar på nett..med de stikkordene jeg søker med iallefall..men ei i et annet forum svarte med at det var den siste positive testen før den blir negativ igjen som regnes som den man skal gå ut ifra om det ga mening..om det stemmer mer i forhold til når tempen gikk opp så stemmer nok det bedre enn at den var noen dager før? :)

Så det kan gått være at du er kortere i dpo land en du først trodde! Men vil virkeliiiig anbefale og ta med test på jobb så du får testet på urin nr 2 :) det var en verden i forskjell hos meg og har lest at flere her inne sitter med samme erfaring :)
Ja, mener det samme at den siste positive testen skal man regne det ut ifra. Monitoren er vel ganske nøye så var den lav igjen cd21. Så er jeg liksom 9 DPO idag og kan fortsatt være litt for tidlig til positive g-test så det er fortsatt håp:angelic: Når jeg var hjemme så pleier jeg å ta testen ved 2.urin og da er den sterkest :angelic: Kan prøve å gjøre en forsøk og ta en imorgen på jobb:hilarious:
 
Ja, mener det samme at den siste positive testen skal man regne det ut ifra. Monitoren er vel ganske nøye så var den lav igjen cd21. Så er jeg liksom 9 DPO idag og kan fortsatt være litt for tidlig til positive g-test så det er fortsatt håp:angelic: Når jeg var hjemme så pleier jeg å ta testen ved 2.urin og da er den sterkest :angelic: Kan prøve å gjøre en forsøk og ta en imorgen på jobb:hilarious:

Blir spennende og og se de neste dagene nå da :woot: ;) krysser fingrene!!!!
 
Back
Topp