Ja, eller jeg er jo 18+1 i dag. Gravid uke 19? Jeg er jammen ikke sikker. På fredag får vi vite termindato på den ordinære ultralyden.Hjelpes uke 19 , nesten to uker foran meg plutselig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, eller jeg er jo 18+1 i dag. Gravid uke 19? Jeg er jammen ikke sikker. På fredag får vi vite termindato på den ordinære ultralyden.Hjelpes uke 19 , nesten to uker foran meg plutselig?
Åja da henger jeg med vi bruker bare ulike benevnelser!Ja, eller jeg er jo 18+1 i dag. Gravid uke 19? Jeg er jammen ikke sikker. På fredag får vi vite termindato på den ordinære ultralyden.
Haha blir forvirra. Ja, gleder meg. Men gruer meg også. Håper jo alt er bra med lille i magen. Jeg kjenner ingen liv endaÅja da henger jeg med vi bruker bare ulike benevnelser!
Å du skal allerede nå, spennende
Bak/opp? Litt sånn på begge sider på en måte? Fikk beskjed om at min lå på «begge» sider, om det gir mening. Helt oppe. Litt usikker på hva jordmor mente, men hun sa morkaka var på en måte delt i to eller at jeg nesten hadde to stk hun sa også at vi måtte passe på å få alt av morkaken ut under fødsel også. Heh, litt rart.Har vært i tvil en ukes tid, men i går er jeg sikker på at jeg kjente noen små dult 3.gangs med morkaka bak/opp. 16+6 idag.
Fikk ikke inntrykk av at den er delt, men på det tidspunktet (13 uker), så lå den bak, men høyt oppe, fikk jeg inntrykk av. Spurte ikke så mye mer egentligBak/opp? Litt sånn på begge sider på en måte? Fikk beskjed om at min lå på «begge» sider, om det gir mening. Helt oppe. Litt usikker på hva jordmor mente, men hun sa morkaka var på en måte delt i to eller at jeg nesten hadde to stk hun sa også at vi måtte passe på å få alt av morkaken ut under fødsel også. Heh, litt rart.
Tror jeg faktisk kjente lillemor i magen bevege seg i dag skikkelig hyggelig
Jaa, er nok det veldig koselig! Gleder meg til flere bevegelser. Ikke så skummelt å kjenne på likevel, som jeg først tenkteFikk ikke inntrykk av at den er delt, men på det tidspunktet (13 uker), så lå den bak, men høyt oppe, fikk jeg inntrykk av. Spurte ikke så mye mer egentlig
Det er sikkert ikke noe veldig uvanlig tilfelle du har da, ellers ville de sikkert sjekket det nærmere og så stas med bevegelser! Blir bare mer og mer fremover nå