Noen som har kjent spark?

Lillejordbær

Flørter med forumet
Hei! Er det noen som har kjent spark? Jeg er andregangs og er 13+3, lurer på om jeg kjenner noe smått eller om det er tarmene mine. Med første kunne jeg ikke kjenne noe før uke 17
 
Jeg er andregangs, og kjente bevegelse i uke 12, ikke til å ta feil av, nå i uke 14 kjenner jeg den daglig, hadde ikke trodd det så tidlig. Sist kjente jeg den i uke 17:)
 
Jeg kjenner også noen små bevegelser allerede. Begynte rett før 12 uker. Nå er jeg 14+0 og kjenner det hver dag. Sist svangerskap kjente jeg ikke noe før uke 20. Det var visst mulig å kjenne det tidlig som andregangs og med morkaka bak mot ryggen, mente jordmor.
 
Jeg er andregangs, har kanskje kjent noe EN gang, men ikke mer enn det. 17+5 i dag med morkake foran, så forventer ikke kjenne noe helt enda :happy:
 
Femtemann her. Med første kjente jeg ikke sikkert liv før uke 19. Da innså jeg at jeg hadde kjent liv flere uker allerede. Med de fire andre har jeg kjent liv fra uke 11-12. De to siste har hatt morkaken foran, men det ser ikke ut til å utgjøre noen forskjell for min del.
 
Første graviditet kjente jeg ikke noe før i uke 21-22, men som krølle over her skjønte jeg da at jeg nok hadde kjent det en stund uten å skjønne det :) Jeg kjente første bevegelse denne gangen 13+6, men etter det gikk det flere dager før neste gang.
Er nå 18+6, og kjenner noe stort sett hver dag.
 
Er så mange rare følelser der inne, og det har det vært en stund, så neimen om jeg vet hva som er baby og hva som er andre ting!
Har morkaken foran.
Akkurat samme her, menbinbiller meg jeg kjenner det noen ganger. Hadde morkaka bak sist, men kjente ikke noe før uke 21 eller deromkring. Eller jeg skjønte i hvert fall ikke at det var det jeg evt hadde kjent :p
 
Kjent små dult siden uke 16:) 3. gangs
 
I dag har jeg kjent dult ved flere anledninger! Kjennes i alle fall ikke ut som noe annet, pleier ikke å være sånn der inne! :joyful:
 
Kjente en bitteliten hale i 15+6, men etter det har jeg ikke vært 100% sikker på hva jeg kjenner. 17+6 nå. Førstegangs
 
Har kjent siden uke 12 ca og mannen kjente utenpå i uke 16:) er uke 18 nå og kjenner baby daglig :love7
 
Tror ikke jeg blir å kjenne noe på en stund for av en eller annen grunn ligger nurket så bært magen min som mulig med ryggen utover. Så jeg ser magen vokser (var vanskelig for meg å se siden jeg var fett fra før :laughing002 ) men tror nok ikke sparkene kommer før nurket bestemmer seg for å snu seg med bena utover:joyful:
 
Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
 
Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
Morkake foran her også, kjenner innimellom.. men det er jaggu ikke mye!
 
Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
Spennende!! Hadde vært gøy å kjenne noe, men her skjer det lite. 19 uker i dag..
 
Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
Heldig!
 
Min er litt kamerasky så han legger seg nede i et hjørne av livmora med ryggen til når vi er på ultralyd (siste to gangene). Kjenner ikke masse aktivitet, men torsdag og fredag kjente jeg tydelige spark.
Ordinær om uke så får se om han ligger likt da og
 
Back
Topp