Noen som har handlet noe enda?

:hilarious: skulle ikke handle noe før etter uke 12, egentlig snakket vi om å vente til januar, men her har seng allerede kommet i hus (allerede ved uke 8 :oops:) . Vindusshopper mye. Også har jeg begynt å planlegge strikkeprosjekter men ikke handlet inn enda.

Synes det er litt absurd hele greia, så venter nok med å handle til etter OUL. Burde kunne samfalle greit med romjuls/januarsalg uansett, så anser det som en fordel at jeg ikke stoler på egen kropp :P

Har Så mye. Rest blir i så fall 2-3 Litt store ting. Og evt. Klær etter kjønn hvis det er gutt. Vi får ta det som det kommer.

Får ikke lov å handle noe enda hos gubben xD

Holder meg til etter OUL, feirer det med et innkjøp da. Det blir et klesplagg :D
Har jeg gjort vær gang :p

Jeg handlet det første lille i dag, tradisjon å kjøpe noe etter vellykket UL. Er litt guttete, for jeg er så sikker på gutt, men går fint til jente også.
9b967cd3bb8aa90f29ad420da061b3ed.jpg

Har ikke kjøpt noe enda, men hekler vognteppe og har sydd en kjole ☺️

Jeg har kjøpt gravidebukser :P og vi har valgt vogn. Men ikke kjøpt noe enda. Siden vi holder det skjult for ungene vi allerede har, så tenker jeg det er greit <3

Sist så var jeg så gira og ville shoppe alt på en gang :p nå er jeg mye roligere.. husker nesten ikke hvilken uke jeg er en gang :P så blir nok mer shopping når vi vet kjønn tenker jeg

Har bestilt et babynest idag!:smiley-bounce022 i farge sand/grå. Kunne ikke dy meg. Så har jeg kjøpt en gravidbukse, som får ligge i skapet litt til jeg trenger den:)

Back
Topp