Noen som har handlet noe enda?

Vi var på bryllupsreise da vi fant ut at jeg var gravid, så da feiret vi med å kjøpe en bamse til babyen :D Vi har også et par bodyer med logoen til fotballaget pappaen holder med, men de ble kjøpt i England for et år siden, lenge før prøvingen i det hele tatt startet :hilarious:
Så koselig da :)❤️

Ikke noe ennå, men det er jo andre barnet. Med første kjøpte jeg en body tidlig.

Nå tenker jeg mer praktisk :P har bestemt meg for bed side crib denne gangen for eksempel. Så har sett litt på dem på nett. Og lurer litt på om vi skal bruke vognene vi har eller kvitte oss med den å kjøpe ny.

Sånne ting :P

Vi har det meste etter første barnet vårt, men jeg planlegger å kjøpe sånn bedside crib siden han på 2 år ofte kommer inn til oss[emoji5]
Tror jeg skal handle litt babyklær når vi får vite kjønn, i mellomtiden skal jeg strikke hentesett [emoji173]️

Har det meste etter storebror noe nye klær må nok til, blir litt forskjell på sesong og kles-str., men tror vi trenger så lit at jeg tar det litt etter hvert

Vi har det meste etter første barnet vårt, men jeg planlegger å kjøpe sånn bedside crib siden han på 2 år ofte kommer inn til oss[emoji5]
Tror jeg skal handle litt babyklær når vi får vite kjønn, i mellomtiden skal jeg strikke hentesett [emoji173]️
Klarer du å strikke det du? (Misunnelig). :) Klarer bare å strikke luer og tepper jeg.

Vi har også det meste som trengs, men noe nytt kommer jeg sikkert til å kjøpe når det begynner å nærme seg termin. I hvertfall hvis det er jente, for vi har mye blått selv om jeg har prøvd å unngå så mye av det. Da kommer jeg sikkert til å strikke masse klær også. :)

Har kjøpt et par sett med klær. Ellers har vi absolutt ingenting, men blir nok å kjøpe mer når jeg har kommet forbi uke 12.

Vi har også det meste som trengs, men noe nytt kommer jeg sikkert til å kjøpe når det begynner å nærme seg termin. I hvertfall hvis det er jente, for vi har mye blått selv om jeg har prøvd å unngå så mye av det. Da kommer jeg sikkert til å strikke masse klær også. :)
Jeg prøvde også å unngå det, men 90 % av gavene vi fikk var lyseblå.. Men synes ikke det er krise om jente bruker litt blått, kanskje kombinert med noe rosa eller noe.

Jeg prøvde også å unngå det, men 90 % av gavene vi fikk var lyseblå.. Men synes ikke det er krise om jente bruker litt blått, kanskje kombinert med noe rosa eller noe.

Enig, absolutt ingen krise. Sånn sett er det nok bra å få gutt først, og så jente. Det er mye vanskeligere å kle en gutt i noe rosa enn å kle en jente i noe blått.

Hvis dere lurer på noe i forbindelse med innkjøp, så kan dere gripe muligheten og spørre barnas hus på nettmøtet som begynner kl 12 i dag! Se egen tråd om dette for mer info :)

Vi har ingenting. Gleder meg til å bestille en «Finnish baby box» og å skrive en handleliste, så jeg ikke tar helt av... Tenker å vente til etter OUL :)

Ikke enda men kløøør i fingra, med forrige så fikk vi så mye at jeg liksom aldri handlet noe og angret veldig (luksus problem kanskje) men det er noe eget med å gå titte og velge ut <3

Jeg har handla garn til nøstebarnteppe (eneste jeg klarer å strikke). Ellers har jeg masse fra hu første, så jeg klør ikke veldig i fingrene enda (selv om ordet januarsalg fikk meg til å rykke litt i shoppefoten).

Har mye etter storesøster, så blir ingen shopping før vi vet kjønn her :)

Har veldig lyst å kjøpe sånn bedside crib men venter til jeg er 12 uker på vei:)

Back
Topp