Noen som har handlet noe enda?

Smokk@

Gift med forumet
Junilykke2018
Jeg vet det er tidlig, men.. Jeg liker å se bilder av hva andre har kjøpt.. trenger litt inspirasjon :)

Jeg har kjøpt hvit body med «I love dad» og noen små hvite sokker. Dette sammen ned positiv test pakket jeg inn og ga han i gave når jeg avslørte graviditeten :D ellers venter jeg med innkjøp fordi jeg liker å handle i farger og ikke kjønnsnøytralt :)

Jeg har kjøpt hvit body med «I love dad» og noen små hvite sokker. Dette sammen ned positiv test pakket jeg inn og ga han i gave når jeg avslørte graviditeten :D ellers venter jeg med innkjøp fordi jeg liker å handle i farger og ikke kjønnsnøytralt :)
Samme her.. det er tidlig enda og jeg syns det er vanskelig når man ikke vet om det blir gutt eller jente. Har bare kjøpt Body jeg pakket inn sammen med testen for å gi samboeren :)

Vedlegg

• BF3E053C-CF65-4FEF-839B-229C73FBB18C.jpeg
    BF3E053C-CF65-4FEF-839B-229C73FBB18C.jpeg
    850,9 KB · Visninger: 97
Samme her.. det er tidlig enda og jeg syns det er vanskelig når man ikke vet om det blir gutt eller jente. Har bare kjøpt Body jeg pakket inn sammen med testen for å gi samboeren :)

Hehe så kult at vi gjorde det likt! Er det første barn?

Ingenting så langt. Pleier å gjøre første innkjøp etter vellykket UL. Vindusshopper mye da. [emoji23]

Ingenting så langt. Pleier å gjøre første innkjøp etter vellykket UL. Vindusshopper mye da. [emoji23]

Hehe samme her! Rett på shopping etter OUL. Satser på gode kupp på januarsalg!

Handla for 12.000,- på IKEA :P hahahaha! Tok litt av.. :angel7 men rommet var heeeelt tomt, så trengte ALT! :D Lamper og gardiner og tepper og skap og seng osv osv... Eneste som egentlig er bare til den lille er sprinkelsenga, så den venter vi med å montere. Ellers innredes det som et «gjesterom» ;)

Handla for 12.000,- på IKEA :p hahahaha! Tok litt av.. :angel7 men rommet var heeeelt tomt, så trengte ALT! :D Lamper og gardiner og tepper og skap og seng osv osv... Eneste som egentlig er bare til den lille er sprinkelsenga, så den venter vi med å montere. Ellers innredes det som et «gjesterom» ;)
12 000? :eek::hilarious: Fikk litt da vel :) Kjekt med innredet gjesterom ;)

Vi rakk jo å handle noe sist gang, så vi har barnevogn (babyjogger city elite), seng m tilbehør, stellebord til å henge på vegg, stellematte og veske. Og så måtte jeg bare ha disse plaggene:

_20171101_203037.JPG

_20171101_203517.JPG

Vi venta gutt sist, men jeg er ikke så nøye på farger etc. Kjøper mest det jeg syns er søtt eller stilig. :p

Har noe mer småtteri av plagg, men har ikke bilder av det.

Vi rakk jo å handle noe sist gang, så vi har barnevogn (babyjogger city elite), seng m tilbehør, stellebord til å henge på vegg, stellematte og veske. Og så måtte jeg bare ha disse plaggene:

Vis vedlegget 235414

Vis vedlegget 235415

Vi venta gutt sist, men jeg er ikke så nøye på farger etc. Kjøper mest det jeg syns er søtt eller stilig. :p

Har noe mer småtteri av plagg, men har ikke bilder av det.
Å så fint ❤️:)

Jeg kjøpte sånne sokker med I love dad and I love mom på og pakket det inn med testene og ga det til sambo[emoji173] Morsomt å overraske mannfolket på denne måten[emoji1]
Også kjøpt vi seng og noe tilbehør på Ikea også har jeg kjøpt teppe og oppbevaringskurv som jeg tenker å bruke som skittentøyskurv på H&M [emoji3]
abaf4a9fd433c4edf6d15980b6d01a67.jpg
52fbc3bc55bb2ec0a5f8d04491a07e99.jpg

Last edited:
Vi var på bryllupsreise da vi fant ut at jeg var gravid, så da feiret vi med å kjøpe en bamse til babyen :D Vi har også et par bodyer med logoen til fotballaget pappaen holder med, men de ble kjøpt i England for et år siden, lenge før prøvingen i det hele tatt startet :hilarious:

Back
Topp