Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. det er tidlig enda og jeg syns det er vanskelig når man ikke vet om det blir gutt eller jente. Har bare kjøpt Body jeg pakket inn sammen med testen for å gi samboerenJeg har kjøpt hvit body med «I love dad» og noen små hvite sokker. Dette sammen ned positiv test pakket jeg inn og ga han i gave når jeg avslørte graviditeten ellers venter jeg med innkjøp fordi jeg liker å handle i farger og ikke kjønnsnøytralt
Samme her.. det er tidlig enda og jeg syns det er vanskelig når man ikke vet om det blir gutt eller jente. Har bare kjøpt Body jeg pakket inn sammen med testen for å gi samboeren
Ingenting så langt. Pleier å gjøre første innkjøp etter vellykket UL. Vindusshopper mye da. [emoji23]
samme her Og håper ikke jeg møter noen kjenteIngenting så langt. Pleier å gjøre første innkjøp etter vellykket UL. Vindusshopper mye da. [emoji23]
Lurt!Hehe samme her! Rett på shopping etter OUL. Satser på gode kupp på januarsalg!
Nei har en sønn som ble 14 forrige onsdag Men første felles Sambo har ingenHehe så kult at vi gjorde det likt! Er det første barn?
Lurt!
Jeg blir tante i februar, og kan bruke det som unnskyldning. [emoji18]Jeg
samme her Og håper ikke jeg møter noen kjente
Nei har en sønn som ble 14 forrige onsdag Men første felles Sambo har ingen
Å så heldig du erJeg blir tante i februar, og kan bruke det som unnskyldning. [emoji18]
12 000? Fikk litt da vel Kjekt med innredet gjesteromHandla for 12.000,- på IKEA hahahaha! Tok litt av.. men rommet var heeeelt tomt, så trengte ALT! Lamper og gardiner og tepper og skap og seng osv osv... Eneste som egentlig er bare til den lille er sprinkelsenga, så den venter vi med å montere. Ellers innredes det som et «gjesterom»
Joda, men bare gjestesengen er 4500,- så pengene flyr fort til og med på IKEA :/ men nå er hele huset innredet, så veldig fornøyd med det12 000? Fikk litt da vel Kjekt med innredet gjesterom
Å så fintVi rakk jo å handle noe sist gang, så vi har barnevogn (babyjogger city elite), seng m tilbehør, stellebord til å henge på vegg, stellematte og veske. Og så måtte jeg bare ha disse plaggene:
Vis vedlegget 235414
Vis vedlegget 235415
Vi venta gutt sist, men jeg er ikke så nøye på farger etc. Kjøper mest det jeg syns er søtt eller stilig.
Har noe mer småtteri av plagg, men har ikke bilder av det.