Nam! *tror jeg knabber maiskolbene til frøkna og griller meg en maiskolbe i stekovnen*å jakryddersmør er og godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam! *tror jeg knabber maiskolbene til frøkna og griller meg en maiskolbe i stekovnen*å jakryddersmør er og godt
![]()
åhhh! ikke friste meg da!! Har ikke maiskolbe jeg... Men det hørtest godt utNam! *tror jeg knabber maiskolbene til frøkna og griller meg en maiskolbe i stekovnen*![]()
For det skal vel gå an i sekovnen også? Sette på grillen? Hmmmmmåhhh! ikke friste meg da!! Har ikke maiskolbe jeg... Men det hørtest godt ut![]()
det hadde jeg trodd jaFor det skal vel gå an i sekovnen også? Sette på grillen? Hmmmmm
Har jeg tid til det da, i disse krigstider?det hadde jeg trodd japrøv da,så får jeg hør hvordan det gikk
![]()
gjør i det seg nesten selv da?? Mat må man haHar jeg tid til det da, i disse krigstider?
Jeg bør vel passe på så de ikke blir svarte på ene sidagjør i det seg nesten selv da?? Mat må man ha![]()
da får vi prøve en annen dagJeg bør vel passe på så de ikke blir svarte på ene sida
Er egentlig mett også, samboer smurte knekkebrød til meg tidligere![]()