Noen som har gitt babyene mais enda?

Vi gir ikke mais pga at det er så og si uten næring, så tenker det blir mer øving på å spise selv etterhvert og god finger mat :)
 
Vi gir ikke mais pga at det er så og si uten næring, så tenker det blir mer øving på å spise selv etterhvert og god finger mat :)
Nei mye næring er det ikke. Men tenkte mer på å få kjenne smaken på noe annet. Og sammen med annen mat så tenker jeg det er greit.
 
kjedelig at alt er med salt ja.. Eller sukker..

er liksom ikke lett. Jg kan skjønne at mange tyr til ferdigmat til de små....
satser på du finner det da ;)
ja veldig mye er igrunn tilsatt sukker og/eller salt... Kanskje jeg skulle reist innom en sånn utenlandssjappe,der får man kanskje sånne ferske maiskolber :)

Jeg fikk helt hetta når jeg hørte at det va funnet hestekjøtt i nestle sin mat,så her har jeg begynt å lage selv ja...(kan ty til hipp sine glass om vi er på farten) men i grunn ikke noe problem å slenge i stellevesken en boks av det hjemmelaget heller ;)
 
Vi gir ikke mais pga at det er så og si uten næring, så tenker det blir mer øving på å spise selv etterhvert og god finger mat :)
det er faktisk ikke helt sant ;) mais inneholder faktisk en del kalorier i forhold til andre grønnsaker :)
 
ja veldig mye er igrunn tilsatt sukker og/eller salt... Kanskje jeg skulle reist innom en sånn utenlandssjappe,der får man kanskje sånne ferske maiskolber :)

Jeg fikk helt hetta når jeg hørte at det va funnet hestekjøtt i nestle sin mat,så her har jeg begynt å lage selv ja...(kan ty til hipp sine glass om vi er på farten) men i grunn ikke noe problem å slenge i stellevesken en boks av det hjemmelaget heller ;)
Hææ? Hestekjøtt i nestle sin mat?? Det ulovlige hestekjøttet? for det er jo hestekjøtt i svartpølse også mener jeg...
 
Hmm, bør kanskje sjekke opp litt da ja... Men her lager jeg middagen selv, så da går det nok bra ;)
Men fruktmoser lager jeg ikke, men der tilswetter de vel ikke hestekjøtt ;)
er vell lite kjøtt i fruktmosen ;)
Lager fruktmos og jeg :) Er jo så enkelt ;) I dag satte jeg knerten på benken,og lot han bestemme hvilken frukter han vill ha. (han får ta 4 stk) så ble mango,pære,blåbær og banan mos i dag :)
 
er vell lite kjøtt i fruktmosen ;)
Lager fruktmos og jeg :) Er jo så enkelt ;) I dag satte jeg knerten på benken,og lot han bestemme hvilken frukter han vill ha. (han får ta 4 stk) så ble mango,pære,blåbær og banan mos i dag :)
Ja det ble sikkert godt :)
hvordan får du han til å velge?
 
Men han sitter vel selv han da. Frøkna detter sammen som en potetsekk enda hun...

får ta det ved bordet i tripptrappen vi da ;)
Han sitter selv ja :)
Går helt sikkert fint ved kjøkkenbordet og :) Jeg har ikke tilgang til kontakt til stavmikseren ved bordet,derfor blir det kjøkkenbenken her :)
 
Nei, det har han ikke fått smake. Har en tendens til å ikke gi han ting jeg ikke liker selv :p

Sendt fra min Samsung
 
huff da... har du prøv å la henne få utforske litt?? mini får ta litt i stavmikseren. + jeg har ulike stiller på mikseren.. og på laveste stille,bråker den ikke så gale :)
Nei, har ikke prøvd det. Burde nok gjøre det ja. Med støvsugerren også sikkert.
 
Back
Topp