tror ikke det er så dumtNei, har ikke prøvd det. Burde nok gjøre det ja. Med støvsugerren også sikkert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tror ikke det er så dumtNei, har ikke prøvd det. Burde nok gjøre det ja. Med støvsugerren også sikkert.
Ja da får jeg gjøre det.tror ikke det er så dumtjeg har vertfall kurert min ved å gjøre det sånn
![]()
ja veldig flinkeJa da får jeg gjøre det.
utrolig hvor flinke vi er til å spore av temaet egentlig.![]()
Ja, du får sjekke remaja veldig flinke
Men da blir det på rema å se etter mais da![]()
will doJa, du får sjekke rema![]()
Det er brawill do![]()
her tar jeg det jeg harDet er bra
Mennhvilken type frukt passer godt sammen i fruktmos da, og bruker du noe væske oppi?
Er de det? Ja da skal jeg sjekke ut dem når vi har fått testa frøknaRema sine hakkede tomater er visst også uten salt har jeg hørt![]()
Leste på boksen og kunne ikke finne salt på lista. Husker ikke hvor jeg leste at det var uten salt...Er de det? Ja da skal jeg sjekke ut dem når vi har fått testa frøkna![]()
bruker vanlige tomater jegRema sine hakkede tomater er visst også uten salt har jeg hørt![]()
En del tomme kalorier ja, altså det vil jo aldri mette så veldig lenge, men så liker jeg ikke mais selv så kanskje derfor jeg også ikke ser på grunnen da det er så mye annet godt som snuppa spiserdet er faktisk ikke helt santmais inneholder faktisk en del kalorier i forhold til andre grønnsaker
![]()
jeg elsker mais daEn del tomme kalorier ja, altså det vil jo aldri mette så veldig lenge, men så liker jeg ikke mais selv så kanskje derfor jeg også ikke ser på grunnen da det er så mye annet godt som snuppa spiser![]()
Gjør også det, men syns det er litt tamt i pastaen for tidenbruker vanlige tomater jegbare moser dem med stavmikseren
![]()
bruker løk og hvitløk i som setter smakGjør også det, men syns det er litt tamt i pastaen for tiden![]()
Jeg er også glad i maisjeg elsker mais daog mini og er begeistret
tygger dem med gommene
![]()
ja er jo kjempe godtJeg er også glad i mais![]()
Åja, med smør og salt påja er jo kjempe godtGrillmat uten en hel maiskolbe blir feil
![]()

å jaÅja, med smør og salt på![]()
Da kan jeg også spise detÅja, med smør og salt på![]()