Noen som har fått noen cravings enda?

MP

Flørter med forumet
Skikkelig spent på om jeg vil få noen cravings. Hørt det er så mye forskjellig folk får lyst på [emoji1]Fortell gjerne om du har fått noen!
 
Gjenstår å se om det blir craving ennå, men i dag fikk jeg skikkelig lyst på baconost! Og FY så godt det var!
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg fikk så sykt lyst på jalapeno poppers i går kveld, at jeg nesten ble sprø. Håper ikke jeg får en sånn craving [emoji23] Da håper jeg heller det blir noe sunnere og som er litt enklere å få tak i [emoji28]
 
Jaaa utrolig slitsomt.

Må ha salt Pringles. Den gule safta på føden. Fått ei venninne til å sjekke hvilke type å nå har jeg endelig fått

Å søtpoteter. Helt idiot etter det.
 
  • Liker
Reactions: TS
Sist cravet jeg frukt, og det kan se ut som det går den vei denne gang også [emoji28] jeg har ikke matlyst, og kvalm til tider så da hjelper frukt. Kjenner suget bare jeg skriver om frukt jo[emoji46]
 
ingen cravings enda og jeg har ikke spesielt matlyst og jeg har heller ikke lyst på godter/søtt slik jeg vanligvis har...helt det motsatte men, det må jo være positivt å ikke ha lyst på søtt da (les: sjokolade) :D
 
Med nr 1 hadde jeg sjokoladesug hele tiden. Det var en gutt :)
Med nr 2 hadde jeg lysst på jordbær soft shake og fersken. Ikke bra å få dilla på da det er sesongvarer:)! Det blei ei jente:)
Nå har jeg lysst på sjokolade hele tiden..men det er nok ikke cravings..håper jeg... Litt tidlig :)?
 
Syyyykt lyst på Snickers men har ikke latt meg falle for fristelsen enda. Usikker om det er ordentlig gravidcraving eller bare noe jeg har tenkt for mye på nå [emoji23]

Sist gang var det appelsiner og salt lakris av ulike typer som var tingen!
 
Som jeg har hatt i begge svangerskapene: Jeg MÅ ha brødskive/knekkebrød med leverpostei. Og majones og agurk. Og jeg spiser omtrent ikke brød til vanlig.. Avsmak på alt søtt, og jeg er sjokoholiker til vanlig. Har også avsmak på Pepsi Max, noe jeg vanligvis ikke klarer meg uten. Rare kroppen. [emoji28]
 
ingen cravings enda og jeg har ikke spesielt matlyst og jeg har heller ikke lyst på godter/søtt slik jeg vanligvis har...helt det motsatte men, det må jo være positivt å ikke ha lyst på søtt da (les: sjokolade) :D

Haha, jeg også kjenner at søtsuget plutselig er helt vekk. Sa akkurat til mannen i dag tidlig at vi får nyte det så lenge det varer [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: TS
Haha, jeg også kjenner at søtsuget plutselig er helt vekk. Sa akkurat til mannen i dag tidlig at vi får nyte det så lenge det varer [emoji23]
hehe rart altså! håper det varer lenge :D
 
Sist cravet jeg frukt, og det kan se ut som det går den vei denne gang også [emoji28] jeg har ikke matlyst, og kvalm til tider så da hjelper frukt. Kjenner suget bare jeg skriver om frukt jo[emoji46]

Så heldig du er! Håper jeg får cravings på frukt også [emoji1]
 
Som jeg har hatt i begge svangerskapene: Jeg MÅ ha brødskive/knekkebrød med leverpostei. Og majones og agurk. Og jeg spiser omtrent ikke brød til vanlig.. Avsmak på alt søtt, og jeg er sjokoholiker til vanlig. Har også avsmak på Pepsi Max, noe jeg vanligvis ikke klarer meg uten. Rare kroppen. [emoji28]

Det spiser jeg til frokost hver dag [emoji1] Jeg er utrolig glad i cola... Håper jeg får avsmak på det! Hadde vært knall [emoji1]
 
Men første måtte jeg ha cola, ikke det beste for gravide:( med nr. 2 var appelsinjuice UTROLIG godt! Ikke merket noe denne gangen, blir spennende å se:)
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg måtte ha svelen fra høgskolen sist svangerskap [emoji23] minst 1 per dag [emoji23]
 
Det spiser jeg til frokost hver dag [emoji1] Jeg er utrolig glad i cola... Håper jeg får avsmak på det! Hadde vært knall [emoji1]

Jeg er også alt for glad i cola + det hjelper mot kvalme. Hjelpes[emoji32]
 
  • Liker
Reactions: TS
Back
Topp