Noen som har fått noen cravings enda?

Fortsatt veldig kvalm her, så er ikke så mye mat som frister.. Med førstemann hadde jeg dilla på eple, appelsin og sjokomelk, og med andremann var det rømmegrøt. Har også fått helt avsmak på alt som er søtt.. uvant[emoji85] Men slik var det også med andremann. Det går dessverre over[emoji23]

Jeg er heller ikke like fysen på snop og snacks lenger. Kaffe og cola orker jeg ikke tanken på. Kjedelig at det går over [emoji23]
 
Sist hadde jeg saftis og godteri med frisk fruktsmak:rolleyes: håper det ikke blir det denne gangen:p
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg hadde ikke cravings i første svangerskapet, men jeg spiste mye cocpops med melk for å roe ned halsbrann som jeg plagdes med den gangen [emoji12] Jeg er ikke så langt på vei til å si noe om cravings ennå, tror jeg. Men jeg har som flere andre her sykt lyst på noe og plutselig så vil jeg ikke ha det likavel [emoji28] spesielt godteri og fet mat [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg har lyst på blomkålsuppe, jeg liker egentlig ikke det[emoji849]
Sist graviditet på denne tiden så hadde jeg lyst på mye rart! -Vannet kunne ikke bli kaldt nok, måtte ha kiwi, eple, sjokomelk og buljong [emoji14]
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg så også bilde av gelé på Facebook, og måtte løpe i lunsjpausen på jobb for å kjøpe. Ingen som hadde i nærheten av jobben [emoji85] Så ble ikke gele på meg... Veldig spess at jeg fikk lyst på det, for er egentlig ikke så glad i det [emoji23]
Min pakke ligger fremdeles i kjøleskapet. Uåpnet :p
 
  • Liker
Reactions: TS
Går og drømmer om rosinboller med sukat i [emoji7] men det blir med drømmen [emoji12]
 
  • Liker
Reactions: TS
Skikkelig spent på om jeg vil få noen cravings. Hørt det er så mye forskjellig folk får lyst på [emoji1]Fortell gjerne om du har fått noen!
Ingenting enda. Mer det motsatte. Litt ting jeg pleier å like smaker ikke. Snop og sjokolade for eksempel. Gjør jo ikke noe om jeg ikke liker det for en lengre periode
 
  • Liker
Reactions: TS
Foreløpig bare anti-cravings på alt søtt. Kreperer hvis jeg kjenner kanellukt, det samme med pølselukt, ugh. Men farris med sitron er veldig godt, det samme er reke og eggesalat, og sukkererter. Nektariner, aprikoser, banan er også godt. Måtte det bare vare!!

Første svangerskap hadde jeg dilla på sylteagurker, melkesjokolade og grønne epler, andre var det fritert fisk og eh McChicken...ikke så bra. Denne ganga håper jeg det bare blir sunne ting. Alle tre gangene har sitron vært en gjenganger, alt som lukter og smaker sitron er gull.
 
  • Liker
Reactions: TS
Har cravings på alt jeg ikke kan spise [emoji20] morrpølse, salami, spekemat, masse lakris[emoji85] men har også hatt cravings på jordbærlisser, gulerot, salte maiskorn, norske epler [emoji177] så ganske mye egentlig [emoji23] håper det holder seg til epler og gulerøtter, har ikke lyst til å være usunn... Men får jeg cravings på noe, så er det vanskelig å styre seg [emoji85]
 
  • Liker
Reactions: TS
Bare anti-cravings her også.. Og i dag rådet fastlegen meg til å spise lakris, fordi blodprøvene viste litt lavt saltinnhold... [emoji849]
 
  • Liker
Reactions: TS
Tror faktisk jeg har cravet Nero sjokoladen siden jeg ble gravid! Har ikke funnet den i butikker og har vært skikkelig frustrert. Men i dag fant jeg den, smakte så deilig!![emoji7]
 
  • Liker
Reactions: TS
Haha...hadde sykt lyst på rips en periode her...heldigvis hadde vi ripstrær i hagen
 
  • Liker
Reactions: TS
Melk!!! Jeg som ikke liker å drikke ren melk må nå ha masse melk [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: TS
Melk!!! Jeg som ikke liker å drikke ren melk må nå ha masse melk [emoji23]

Haha, slik var det sist svangerskap her :) drikker ikke melk uten o'boy, men da jeg var gravid måtte jeg ha masse melk og det var så godt!! Hadde såvidt tid til å tømme det i glasset[emoji23][emoji23]
 
MÅ ha nero!!! Men jeg spiste opp alle i går og nå er jeg alene hjemme med mini som sover [emoji30]
 
  • Liker
Reactions: TS
Back
Topp