Noen som har fått noen cravings enda?

Venter i spenning jeg!! [emoji1] i starten av sist graviditet så gikk det i kiwi, eple, appelsin, iskaldt vann og sjokomelk [emoji87]
 
  • Liker
Reactions: TS
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji33]denne blir min undergang[emoji87] [emoji85] [emoji28]
913d748dfd49f9065139c01460f3107e.jpg
 
Har ikke fått noen ennå, men får brått veldig lyst på noe. Og så går det over like fort igjen.[emoji12]

Forrige svangerskap hadde jeg cravings på litago jordbærmelk og isbiter.
 
Sto butikken og MÅTTE ha nudler, kom hjem og nudler fristet ikke[emoji85] [emoji23]
 
Har ikke fått noen ennå, men får brått veldig lyst på noe. Og så går det over like fort igjen.[emoji12]

Forrige svangerskap hadde jeg cravings på litago jordbærmelk og isbiter.

Samme her [emoji23] Her om kvelden fikk jeg akutt lyst på posetomatsuppe med makaroni i [emoji85] Men det gikk over så fort vi kom hjem fra butikken og hadde kjøpt med oss posesuppa [emoji23]
 
Samme her [emoji23] Her om kvelden fikk jeg akutt lyst på posetomatsuppe med makaroni i [emoji85] Men det gikk over så fort vi kom hjem fra butikken og hadde kjøpt med oss posesuppa [emoji23]
Hahaha, kjenner meg igjen! Jeg så bilde av gele på nett og fikk så syyyykt lyst på, men når vi kom til butikken dagen etter var det ikke fristende :p
Husker og i forrige svangerskap, så laget vi noe som jeg hadde skikkelig lyst på til middag (husker ikke hva det var) og da det var ferdig mista jeg helt lysta og spiste ikke noe :p
 
  • Liker
Reactions: TS
Lurer på om det kanskje er i gang noe på ostesmørbrød! Kyllingfilet med paprika og urter, gulost og pommes friteskrydder! <3
 
  • Liker
Reactions: TS
Jeg blir kvalm ved tanke på alt! Røde epler er det eneste som frister foreløpig
 
  • Liker
Reactions: TS
Ingen cravings her. Ikke hatr det i de andre svangerskapene heller :)
 
Jeg blir kvalm ved tanke på alt! Røde epler er det eneste som frister foreløpig

Jeg blir også kvalm bare jeg tenker på mat... Slitsomt. Men klarer stort sett å få i meg ett eller annet, og det er jeg veldig fornøyd med. Knekkebrød med leverpostei og agurk går (av en eller annen merkelig grunn) ned. Samme med gulrøtter og epler. Spiser en del av det da [emoji23][emoji85]
 
Hahaha, kjenner meg igjen! Jeg så bilde av gele på nett og fikk så syyyykt lyst på, men når vi kom til butikken dagen etter var det ikke fristende :p
Husker og i forrige svangerskap, så laget vi noe som jeg hadde skikkelig lyst på til middag (husker ikke hva det var) og da det var ferdig mista jeg helt lysta og spiste ikke noe :p

Jeg så også bilde av gelé på Facebook, og måtte løpe i lunsjpausen på jobb for å kjøpe. Ingen som hadde i nærheten av jobben [emoji85] Så ble ikke gele på meg... Veldig spess at jeg fikk lyst på det, for er egentlig ikke så glad i det [emoji23]
 
Fortsatt veldig kvalm her, så er ikke så mye mat som frister.. Med førstemann hadde jeg dilla på eple, appelsin og sjokomelk, og med andremann var det rømmegrøt. Har også fått helt avsmak på alt som er søtt.. uvant[emoji85] Men slik var det også med andremann. Det går dessverre over[emoji23]
 
  • Liker
Reactions: TS
Back
Topp