Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji33]denne blir min undergang[emoji87] [emoji85] [emoji28]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji33]denne blir min undergang[emoji87] [emoji85] [emoji28]
Ble helt klart min favoritt, men var veldig skeptisk før jeg kjøpte [emoji28]Verdens beste chips!
Har ikke fått noen ennå, men får brått veldig lyst på noe. Og så går det over like fort igjen.[emoji12]
Forrige svangerskap hadde jeg cravings på litago jordbærmelk og isbiter.
Hahaha, kjenner meg igjen! Jeg så bilde av gele på nett og fikk så syyyykt lyst på, men når vi kom til butikken dagen etter var det ikke fristendeSamme her [emoji23] Her om kvelden fikk jeg akutt lyst på posetomatsuppe med makaroni i [emoji85] Men det gikk over så fort vi kom hjem fra butikken og hadde kjøpt med oss posesuppa [emoji23]
Jeg blir kvalm ved tanke på alt! Røde epler er det eneste som frister foreløpig
Hahaha, kjenner meg igjen! Jeg så bilde av gele på nett og fikk så syyyykt lyst på, men når vi kom til butikken dagen etter var det ikke fristende
Husker og i forrige svangerskap, så laget vi noe som jeg hadde skikkelig lyst på til middag (husker ikke hva det var) og da det var ferdig mista jeg helt lysta og spiste ikke noe