Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ingen cravings enda og jeg har ikke spesielt matlyst og jeg har heller ikke lyst på godter/søtt slik jeg vanligvis har...helt det motsatte men, det må jo være positivt å ikke ha lyst på søtt da (les: sjokolade)
hehe rart altså! håper det varer lengeHaha, jeg også kjenner at søtsuget plutselig er helt vekk. Sa akkurat til mannen i dag tidlig at vi får nyte det så lenge det varer [emoji23]
Sist cravet jeg frukt, og det kan se ut som det går den vei denne gang også [emoji28] jeg har ikke matlyst, og kvalm til tider så da hjelper frukt. Kjenner suget bare jeg skriver om frukt jo[emoji46]
Som jeg har hatt i begge svangerskapene: Jeg MÅ ha brødskive/knekkebrød med leverpostei. Og majones og agurk. Og jeg spiser omtrent ikke brød til vanlig.. Avsmak på alt søtt, og jeg er sjokoholiker til vanlig. Har også avsmak på Pepsi Max, noe jeg vanligvis ikke klarer meg uten. Rare kroppen. [emoji28]
Det spiser jeg til frokost hver dag [emoji1] Jeg er utrolig glad i cola... Håper jeg får avsmak på det! Hadde vært knall [emoji1]
Jeg er også alt for glad i cola + det hjelper mot kvalme. Hjelpes[emoji32]
Vi får håpe colasuget går over [emoji85]