Noen som har fått cravings på noe?

Har ikke cravings på noe spesielt, men takler ikke kylling. Blir kvalm når jeg ser kyllingfilet i kjøleskapet eller går forbi grillet kylling i butikken :fart005
Jeg takler IKKE laks. Elsker jo egentlig det. Idag greidde jeg knapt se at de andre spiste laks.

Jeg takler hverken kylling eller laks, begynner å bli lei kjøttdeig og svinekjøtt nå

Kjøttkaker og potet i brun saus, mmmm!!

Her går det i samma frokost hver dag; brødskive med servelat og majones + ett glass sjokolademelk og en kopp kaffe.

:-P

Jeg takler hverken kylling eller laks, begynner å bli lei kjøttdeig og svinekjøtt nå
Jeg takler ikke kylling jeg heller, dvs kyllingvinger eller lår med skinn på. Har foreløpig gått greit med fileter. Men jeg takler overhode ikke kjøttdeig.
Begynner å bli kjedelige middager nå.

Salt sild og baconcrisp, holy smokes. Nektariner.

-iPhone appen-

Har lite lyst på mat, og egentlig bare veldig veldig lyst på drikke heletiden :)

Ja, syrlig smågodt, vann med masse sitron, appelsinjuice.

Nå fikk jeg plutselig ekstremt lyst på.... Spaghetti...eller dvs spaghettini, slike tynnere, med smør og pepper. Og jeg må ha det NÅ.

Innimellom saltsyk

Har kje lyst på någe,men e vel pga av formen..å eg ete alt te vanligt..kaffi som eg drakk kannevis av før har eg kje rørt siå mai..å is som eg elske har d vore lite av i sommar o..
Går helst i vann..men presse i meg mat for må eta for å kje bli ennå mær dårlige..

Sist måtte eg ha surt snop å sjokkomelk :) men va kje dårlige då å d va ei jenta..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har i noen dager nå hatt voldsomt lyst på krem med bananbiter og kanel rørt inn... men har ikke prlvd det enda, frykter skuffelse :-D

Her går det også i masse iskaldt vatn og isbiter. sure dragster hjul som e dei sureste eg har fønne <3
ellers går de masse i sitron !

Totalt oppheng på tannkremen min, grønn extra, klor og isbiter :o Må klore kjøkkenbenken hver dag, bare pga lukten :o Hvordan er det med dere?

Zalo med sitrooooon! Det er nydelig lukt det!

Back
Topp