Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, akkurat det jeg bare måtte ha når jeg skulle ha første! Var mega kvalm, og orka ikke lage mat, men dro til en Coop obs! Cafe i nærheten og spiste det rett som det var. HahaJeg er desperat etter kjøttkaker i brun saus med poteter og kål- og gulrotstuing. DESPERAT!!!
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg sitter og kansker gulrøtter. Det er ulikt meg. Men gulrøtter er fryktelig fristende for tiden!
Ellers har jeg hatt dilla på appelsinjuice i det siste. Det pleier jeg heller ikke å drikke.
Men jeg hadde andre diller for noen uker tilbake som jeg ikke klarer tanken på nå.
Heldigvis ikke fått superdilla på noe skikkelig usunt enda
Det hørtes veldig godt ut! Skulle ønske jeg hadde grøt i hus!Herregud altså..! Snakk om å være gravid.. Er hos svigers på ferie, og alle satt og spiste pizza og drakk Cola. Jeg spiste Fjordlandskap Risengeynsgrøt og drakk Lerum solbærsaft..
Må jo le av meg selv
Sent from my iPad using BV Forum
Hvordan isbitmaskin skal du kjøpe? En frittstående eller hva jeg skal kalle det? Er også totalt avhengig av kaldt vann!! Og bruspulver, det hjelper mot halsbrannNam Har dere isbitmaskin? Jeg skal kjøpe det, de lager ganske små isbiter Jrg som ikke har orka og tygge isbiter før
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det blir frittstående må bare se om vi finner en som ikke er så fryktelig stor!Hvordan isbitmaskin skal du kjøpe? En frittstående eller hva jeg skal kalle det? Er også totalt avhengig av kaldt vann!! Og bruspulver, det hjelper mot halsbrann
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja enig, kyllingfillet gjør meg kvalm nå. Veldig merkelig.... jeg har ikke spesielle cravings, men har aldri lyst på salat og sunne ting lengre. Bare lyst på pizza, taco, is og alt annet jeg ikke burde spise. Håpløst...Kaviar spiser jeg masse av, masse sitron (naaaam! Både i vann og til mauling), appelsiner - gjerne de gule litt syrlige, ellers er det ingenting Klarer ikke kylling.
22.02.2015 ♡