Noen som har fått cravings på noe?

Jeg er desperat etter kjøttkaker i brun saus med poteter og kål- og gulrotstuing. DESPERAT!!!

Sent from my iPad using BV Forum
Ååå, akkurat det jeg bare måtte ha når jeg skulle ha første! Var mega kvalm, og orka ikke lage mat, men dro til en Coop obs! Cafe i nærheten og spiste det rett som det var. Haha
Jeg måtte også bare ha fiskegrateng, kjøpte sånn god gammeldags og spiste den rett fra boksen. :)

Jeg sitter og kansker gulrøtter. Det er ulikt meg. Men gulrøtter er fryktelig fristende for tiden! :p

Ellers har jeg hatt dilla på appelsinjuice i det siste. Det pleier jeg heller ikke å drikke.

Men jeg hadde andre diller for noen uker tilbake som jeg ikke klarer tanken på nå.

Heldigvis ikke fått superdilla på noe skikkelig usunt enda :p

Jeg spiser også plutselig veldig mye gulrøtter, kald gulrot mmm hehe :P

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Her går det mye i frosne druer og iskaldt vann med knuste isbiter.. Fantastisk godt!
Dersom eg får lyst på en ting, MÅ eg bare ha det

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud altså..! Snakk om å være gravid.. Er hos svigers på ferie, og alle satt og spiste pizza og drakk Cola. Jeg spiste Fjordlandskap Risengeynsgrøt og drakk Lerum solbærsaft.. :P

Må jo le av meg selv :D

Herregud altså..! Snakk om å være gravid.. Er hos svigers på ferie, og alle satt og spiste pizza og drakk Cola. Jeg spiste Fjordlandskap Risengeynsgrøt og drakk Lerum solbærsaft.. :p

Må jo le av meg selv :D

Det hørtes veldig godt ut! Skulle ønske jeg hadde grøt i hus!

Nam :D Har dere isbitmaskin? Jeg skal kjøpe det, de lager ganske små isbiter :p Jrg som ikke har orka og tygge isbiter før

♡ Februar 2015 ♡
Hvordan isbitmaskin skal du kjøpe? En frittstående eller hva jeg skal kalle det? Er også totalt avhengig av kaldt vann!! Og bruspulver, det hjelper mot halsbrann ;)

Hvordan isbitmaskin skal du kjøpe? En frittstående eller hva jeg skal kalle det? Er også totalt avhengig av kaldt vann!! Og bruspulver, det hjelper mot halsbrann ;)

Ja, det blir frittstående :) må bare se om vi finner en som ikke er så fryktelig stor!

♡ Februar 2015 ♡

Har ikke cravings på noe spesielt, men takler ikke kylling. Blir kvalm når jeg ser kyllingfilet i kjøleskapet eller går forbi grillet kylling i butikken :fart005

Jeg har ihvertfall masse jeg ikke liker lenger. Og spiser jeg meg stappmett på noe jeg egentlig liker, så slutter jeg å like det og.. :s

Kaviar spiser jeg masse av, masse sitron (naaaam! Både i vann og til mauling), appelsiner - gjerne de gule litt syrlige, ellers er det ingenting :) Klarer ikke kylling.

22.02.2015 ♡
Ja enig, kyllingfillet gjør meg kvalm nå. Veldig merkelig.... jeg har ikke spesielle cravings, men har aldri lyst på salat og sunne ting lengre. Bare lyst på pizza, taco, is og alt annet jeg ikke burde spise. Håpløst...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Grønne epler, så sure som mulig.. Og tyrkisk pepper! Sjokolade gjør meg kvalm, det samme gjelder kaffe.. Som jeg vanligvis elsker!

Jeg er blitt vanvittig glad i melk.....til vanlig drikker jeg kanskje 1 glass i uken.....Nå drikker jeg både 2 og 3 glass pr måltid

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Store glass melk! Drikker lite melk til vanlig.

Middagsmat, fiskekaker, kjøttkaker med saus og potet.

Appelsinjuice.

Reker, mmmm... og sitrusfrukter, jo surere, jo bedre!

Hadde cravings på appelsinjus mens jeg var kvalm, akkurat for øyeblikket er det ikke så mye, men ostepop er meget godt!! :p er heller mye jeg ikke vil ha som jeg vanligvis elsker.

Back
Topp