Noen som har fått cravings på noe?

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Jeg er helt nødt til og tygge isbiter :D Også MÅ jeg ha salt, hva som helst bare det er salt nok :P

❤️ Februar 2015 ❤️

Isbiter og iskaldt vann med masse is! Får det ikke kaldt nok :p og salte sild

♡ Februar 2015 ♡

Isbiter og iskaldt vann med masse is! Får det ikke kaldt nok :p og salte sild

♡ Februar 2015 ♡

Hehe, ganske likt da :) Jeg har akkurat fyllt en kopp med knuste isbiter og satt meg foran tven, deilig :D

Prinsesse 2010

Et lite mirakel 2014

Hehe, ganske likt da :) Jeg har akkurat fyllt en kopp med knuste isbiter og satt meg foran tven, deilig :D

Prinsesse 2010

Et lite mirakel 2014
Nam :D Har dere isbitmaskin? Jeg skal kjøpe det, de lager ganske små isbiter :p Jrg som ikke har orka og tygge isbiter før

♡ Februar 2015 ♡

ImageUploadedByBV Forum1406393457.023567.jpg holdt nesten på å glemme denne isen! Nam! Kunne spist hele tiden :p

♡ Februar 2015 ♡

Har bestandig hatt litt periodevis cravings jeg da, men det som bør finnes i skapet her nå er Dragsterhjul! Suuuure godteriet, mmm :-D Trengs heldigvis ikke hver dag, da jeg blir fryktelig sår på tunga :p

Det skifter fort hos meg. Har vært innom topprissjokolade, så nå ligger det sikkert 6-7 stykker på toppen av ei hylle her. Orker ikke tanken lenger. Nå spiser jeg pitabrød med brunost på hele tiden istedenfor brødskive.
Jeg synes heller ikke jeg får vannet kaldt nok, og fryser inn nye isbiter hele tiden. Pleier også fryse halvfulle vannflasker og helle vann oppi mår de er dypfryste, men blir allikevel ikke kaldt nok.

Har bestandig hatt litt periodevis cravings jeg da, men det som bør finnes i skapet her nå er Dragsterhjul! Suuuure godteriet, mmm :-D Trengs heldigvis ikke hver dag, da jeg blir fryktelig sår på tunga :p

Hehe det er litt rart hvordan man får såå lyst på enkelte ting :) Kan se for meg at du blir sår på tunga av Dragsterhjul de er jo rimelig sure ;)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Jeg har ikke en spesiell type mat jeg må ha, men har merket meg at hvilken mat jeg vil ha, har endret seg.

Før var jeg nødt til å spise noe søtt etter middag for å få frem metthetsfølelsen, men nå frister ikke det i det hele tatt lenger. Egentlig ganske greit :P

Fra mobil.

Nam :D Har dere isbitmaskin? Jeg skal kjøpe det, de lager ganske små isbiter :p Jrg som ikke har orka og tygge isbiter før

♡ Februar 2015 ♡

Nei vi har ikke det så jeg putter de i to gjennomsiktige poser og hamrer løs med hammeren :P hehe.

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Nei vi har ikke det så jeg putter de i to gjennomsiktige poser og hamrer løs med hammeren :P hehe.

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️
Det var lurt! :)

♡ Februar 2015 ♡

Ingen cravings her enda! :) men morro å lese om andres :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Kommer ikke på noe nei:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Njaaa ikke noe spesielt her enda nei.. Muligens noe frukt, nektariner og moreller. Mest pga avsmak for mat enda :D Det kommer vel etterhvert. :)

-iPhone appen-

Kaviar spiser jeg masse av, masse sitron (naaaam! Både i vann og til mauling), appelsiner - gjerne de gule litt syrlige, ellers er det ingenting :) Klarer ikke kylling.

22.02.2015 ♡

Legger merke til at friske frukter og grønnsaker frister litt mer denne gangen :) Derfor mistenker jeg at knøttet i magen er en gutt :) <3

Her er det sjokolade milkshake og tyrkisk pepper

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg sitter og kansker gulrøtter. Det er ulikt meg. Men gulrøtter er fryktelig fristende for tiden! :p

Ellers har jeg hatt dilla på appelsinjuice i det siste. Det pleier jeg heller ikke å drikke.

Men jeg hadde andre diller for noen uker tilbake som jeg ikke klarer tanken på nå.

Heldigvis ikke fått superdilla på noe skikkelig usunt enda :p

Surt godteri og glasscola! Ellers så er det masse greier som jeg plutselig ikke liker lenger :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp