Vi har vært ganske langt fra hverandre med navn. Så til slutt så slang han bare ut navn vi ikke har prata om før
Han har ingen navn som betyr noe spesielt, skal bare være fint. Men han har familie navn på både gutt og jente. Så uansett hva vi velger så skal Johnny med om det blir gutt og Astrid med om det blir jente
Men disse skal ikke brukes i det daglige, så blir ikke dobbeltnavn. Bare formelt på papiret
Så han har også sagt at jeg har siste ordet med fornavn siden han mååå ha med de. Men jeg føler likevel ikke jeg bare kan bruke de navna når han hater de sånn skikkelig
Jentenavn kom vi frem til ganske fort, ikke sånn " Woow, det må vi bruke." Men begge synes det kan funke. Og for et par uker siden fant vi et sånt navn til gutt
Men ingenting er bestemt, vi må nesten møte bebisen først her og
Mest sannsynlig så blir det da Vilja eller Theodor hos oss
Det skjønner jeg godt, om man ikke er helt sikker selv også begynner å bruke det. Men samtidig så tror jeg at uansett hva man velger, så blir jo barnet det navnet allikevel.
Man vender seg jo
Det med at han har så mange barn i barnehagen kan jeg kjenne meg litt igjen i. Vi hang oss veldig opp i bekjente som het ditt og datt. Blir veldig få navn igjen etterhvert
Sikkert lurt at dere holder det hemmelig da, tilfelle dere ombestemmer dere!
Jeg har sagt det til folk når de har spurt, og at det ikke er 100%. Føltes mest naturlig, og vi hadde ikke snakka om det før noen spurte, om vi skulle holde det hemmelig eller ikke. Så da ble det bare sånn egentlig. Kan hende vi brenner oss litt på det da. Men folk har egentlig ikke sagt noe på det. Bare at det er fine navn
Og jeg tenkte ikke på Mikkel rev før du sa det altså !
Synes det er et fint navn jeg !