Sunniva syns jeg er nydelig
Enig holder en extra knapp på Sunniva her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sunniva syns jeg er nydelig
Enig holder en extra knapp på Sunniva her
Det skal liksom passe med resten av flokken her også. Og jeg vil ha ett «vanlig, norsk» navn som også kan uttales på engelsk. Så foreløpig kan det se ut som Emma. Storesøster heter Hanna. har vært innom Josefine, olivia og Victoria også. Men synes det er for mange stavelser i navnet. Alle de fire andre har også forskjellige bokstaver de begynner på, så skal ikke ha en av bokstavene som er brukt. Bokstavene som er brukt er T, A, M og H.
Skal vist ikke være så enkelt dette.
Synes også det passer best med etternavnet. Sånn, siden etternavnet kommer til å bli umulig å uttale i utlandet. Så burde iallfall fornavnet være enkelt.Jeg syns Emma er kjempefint liker navn med få stavelser
Jeg liker navnet George, uttalt: djårdj, men mannen sier at det blir uttalt georg på norsk uansett om det skrives George eller Georg, så er veldig usikker
Jeg liker navnet George, uttalt: djårdj, men mannen sier at det blir uttalt georg på norsk uansett om det skrives George eller Georg, så er veldig usikker
Tror nok en kan risikere at mini må "forklare" navnet sitt en del for nye mennesker, for de fleste vil nok automatisk lese "Georg". Hadde en slik i klassen på videregående, morsomt for alle andre enn han som måtte forklare navnet sitt til alle lærerne ørten ganger uten hell.
Her blir det Frida. Kan ikke huske at det var så mange som het det når jeg gikk på barnehage/skole, men vet ikke helt hvor det er på statistikken nå.