Noen som har begynt å tenke på hva slags vogn dere ønsker?

Ser veldig mange av dere skal ha eller har emmaljunga.
Kan jeg spørre hvorfor valget falt på den? Aldri selv hatt det merke, selv om jeg har hatt mange vogner tidligere.
Syntes emmaljunga virker så stor å ha med seg i bil bla.


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har simo kombi vogn, også hadde vi emmaljunga tvillingvogn. Var ikke fornøyd, irriterende at den ikke tåler vann (noe simo gjør), myggnettingen føler jeg ikke sitter ordentlig så jeg kjøpte en vanlig (emmaljunga har interegrert), og kalesjen er alt for lite lun vi bor i nord og her kan det være mye vind..

Har prøvd ei emmaljunga vogn city cross som vi lånte da vi dro på ferie, aldri mer! Den var grusom og kjøre, er jo ingen demping i de iforhold til simo. Alt for stiv å trille.
Har ei simosportstrille som jeg elsker! Den er brei og barnet får god plass, den er god å trille, lett, og tar liten plass sammenslått. Eneste minuset må vell være at den ikke er vanntett, men siden det er ei sommervogn så har vi bare brukt regntrekk de få dagene vi har hatt behov :)

Kunne tenkt meg å prøvd stokke eller tfk nå. Men orker ikke bruke mere penger på vogner nå :p har to simo vogner det får holde!
 
Ser veldig mange av dere skal ha eller har emmaljunga.
Kan jeg spørre hvorfor valget falt på den? Aldri selv hatt det merke, selv om jeg har hatt mange vogner tidligere.
Syntes emmaljunga virker så stor å ha med seg i bil bla.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, den er stor i forhold til mange andre. Men eg angra ikkje på mi vogn. Synes den er kjempe god, både baggen og sportsdelen. Men eg har ein litt mindre variant, Super Nitro.
 
Kjøpte babyjogger city Elite i vår til snuppa. Blir å kjøpe bag til denne :) Elsker den vogna!
 
Emmaljunga City Cross fra forrige gang. Lurer litt på om vi kanskje trenger søskenvogn i tillegg, blir 2 år og 1 mnd mellom dem.. Noen som har erfaringer å dele?
 
Emmaljunga City Cross fra forrige gang. Lurer litt på om vi kanskje trenger søskenvogn i tillegg, blir 2 år og 1 mnd mellom dem.. Noen som har erfaringer å dele?

Ingen erfaring, men her vurderar eg søskensvogn frå Emmaljunga da det blir 15 mnd mellom mine..
 
Tenker det blir emmaljunga her i gården. Men får se hva det blir når vi skal ut å teste:)
 
Blir å bruke Emmaljunga City crossen som jeg brukte på jenta mitt første barn. Elsker den vognen, og er såå fin farge på den:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Blir å kjøpe bag til babyjogger city Elite vognen min som jeg kjøpte til kommende storesøster i våres :) Elsker den vognen! Og Evt ståbrett til den om den blir nødvendig. Gidder ikke ha søskenvogn. Blir 2 år og 5-6 mnd mellom om det går greit nå.
 
Back
Topp