Noen som har begynt å tenke på hva slags vogn dere ønsker?

Bumbleride indie twin ;-) Må ha søskenvogn og elsker den single versjonen som vi har til minsten nå.

Vedlegg

• 1410410751826.jpg
    1410410751826.jpg
    16,6 KB · Visninger: 40
  • 1410410760828.jpg
    1410410760828.jpg
    9,6 KB · Visninger: 39
Sliter litt med det motsatte jeg. Har ikke lyst på noooen ting :p

Sent from my iPhone

Altså, har jo lyst på vogn. Finner ingen som kan være "it" :)

Har såååååå lyst på emmaljunga mondial de luxe, hvit og svart. omg, den eeer så fin!
Men finner den ikke brukt noen plass, og ny koster den jo en formue, så går for det jeg finner heller, nærmere fødselen!

Jeg hadde ETT kriterie sist jeg kjøpte vogn (okey kanskje ganske mange flere, men det viktigste..) : Vogna MÅTTE få plass ved siden av hundeburet i bagasjerommet på bilen. Alt som ligner på SIMO og emmaljunga var fullstendig utelukket før de i det hele tatt ble kikket på :P

Ser veldig mange av dere skal ha eller har emmaljunga.
Kan jeg spørre hvorfor valget falt på den? Aldri selv hatt det merke, selv om jeg har hatt mange vogner tidligere.
Syntes emmaljunga virker så stor å ha med seg i bil bla.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer til å bruke SIMO vogna som lillesnuppa brukte. (2 år gammel, og fortsatt like fin. Bagdel og sportsdel hver for seg, så de er jo pent brukt.)
Men jeg lurer litt på om jeg skal se etter en slags søskenvogn! Blir jo 2 år og 9 mnd forskjell på de to, så går jo utifra at ikke storesøster trenger vogn noe særlig. Men her i huset har vi en pappa som er veldig mye bortreist og mammaen er jo da stadig vekk utpå alene. Tenker at det kanskje er kjekt for en på 3-4 år å kunne sitte og hvile litt i vogna sammen med minsten...?? Hva tenker dere andre? Er sikkert ikke avhengig av sånn tvillingvogn hvor det er to like store plasser ved siden av hverandre, men vet ikke helt hva annet som er på markedet...?

Kommer til å bruke SIMO vogna som lillesnuppa brukte. (2 år gammel, og fortsatt like fin. Bagdel og sportsdel hver for seg, så de er jo pent brukt.)
Men jeg lurer litt på om jeg skal se etter en slags søskenvogn! Blir jo 2 år og 9 mnd forskjell på de to, så går jo utifra at ikke storesøster trenger vogn noe særlig. Men her i huset har vi en pappa som er veldig mye bortreist og mammaen er jo da stadig vekk utpå alene. Tenker at det kanskje er kjekt for en på 3-4 år å kunne sitte og hvile litt i vogna sammen med minsten...?? Hva tenker dere andre? Er sikkert ikke avhengig av sånn tvillingvogn hvor det er to like store plasser ved siden av hverandre, men vet ikke helt hva annet som er på markedet...?
var alenemamma mdd mine to, det rr 2 år og 5 mnd mellom de. hadde ikke søsken vogn og aldri behov for det. hva med brett hun kan stå på?

var alenemamma mdd mine to, det rr 2 år og 5 mnd mellom de. hadde ikke søsken vogn og aldri behov for det. hva med brett hun kan stå på?
Ja, har tenkt litt på det som et alternativ. Men hvordan er sånne brett på ujevnt underlag?

jeg aner ikke da vi aldri brukte det. han brukte bare sparkesykkel eller gikk selv :)

Blir B.O.B revolution, har denne fra eldstemann og den er helt super!!! Vi har 2 hunder så gedigne firhjulinger er utelukket. BOB'n blir liten når man legger den sammen og når man tar av hjulene (sykkelhjulfeste, veldig enkelt) blir den knøttliten. Den triller utrolig lett, super å jogge med og pga store hjul er den helt super i ulendt terreng, over fortauskanter etc. Til og med enkel i trapp! Den kommer med bare sittedel, men jeg (og andre jeg kjenner som har hatt den) har bare kjøpt en mykbag og satt oppi og klipset fast og brukt den slik de første 6 månedene. Også er den lett. Og ikke så dyr. Tok litt av her nå kjenner jeg, men er bare så sykt fornøyd m vogna og forundret over at denne ikke har blitt mer poppis i Norge, den er jo veldig populær i USA

Blir B.O.B revolution, har denne fra eldstemann og den er helt super!!! Vi har 2 hunder så gedigne firhjulinger er utelukket. BOB'n blir liten når man legger den sammen og når man tar av hjulene (sykkelhjulfeste, veldig enkelt) blir den knøttliten. Den triller utrolig lett, super å jogge med og pga store hjul er den helt super i ulendt terreng, over fortauskanter etc. Til og med enkel i trapp! Den kommer med bare sittedel, men jeg (og andre jeg kjenner som har hatt den) har bare kjøpt en mykbag og satt oppi og klipset fast og brukt den slik de første 6 månedene. Også er den lett. Og ikke så dyr. Tok litt av her nå kjenner jeg, men er bare så sykt fornøyd m vogna og forundret over at denne ikke har blitt mer poppis i Norge, den er jo veldig populær i USA
den må jeg visst google, kjente jeg nå! ;) moro når man leser engasjerte anmeldelser... :)

Har simo og uj mountain buggy som vi arva,kjem nok til å bruke dei denne gangen og! Veldig fornøyd med dei!

Jeg ville heller satsa på ståbrett da :) eller søskensete ;)

Back
Topp