Noen som har begynt å tenke på hva slags vogn dere ønsker?

Karkri76

Forelsket i forumet
Ja er det noen som har begynt å tenke på hva slags vogn dere ønsker?

Hadde vogndilla med siste jenta mi, og prøvde noen stykker kan du si. ;)

Sånn jeg har tenkt og sett på til nå så er det bugaboo buffalo eller Stokke xplory (hatt 2 tidligere til jenta mi og var/er ei super vogn.) som står øverst på lista av hvilke jeg ønsker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer nok til å gå for Emmaljunga denne gangen også, hvis ikke Simo sine vogner er blitt mer stødig siden forrige gang, da kan jeg vurdere det også. Men holder fortsatt en knapp på Emmaljunga. Har som krav at den skal ha fire, faste gummi hjul, håndtak som kan vendes, en bag som varer en stund og selvfølgelig at den er god å trille.
Hadde egentlig håpet at det gikk an å få rengjort vogna fra forrige gang, men bagdelen er full av mugg eller jordslag og understellet har rustet, til tross for at det er stått i en tørr kjeller. Står 3 andre vogner sammen med og de har ingenting på seg.

Jeg har helt til nå spart på vognene mine brukte, så det blir nok det vi skal bruke;)
Emmaljunga citycross i skinn- er nesten helt ny både bagen og sportsdelen, ellers har jeg to andre ( også emmaljunga) til som fint kan brukes til bhg eller annet.

Blir å bruke simovogna igjen vi :-) veldig fornøyd med den! Skal vi hs noe nytt vurderer jeg sånn bytrilleadapter for maxicosi.

Jeg sikler på en Brio Smile nå for tiden! Men jeg endrer mening rett som det er;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke sett på en eneste en. Vet ikke hvilke merke som finnes heller:) gleder meg til å starte på det. Tenker jeg venter med det til 12. uke er overstått!:)

Emmaljunga :)

Eg har Emmaljunga Super Nitro i dag, men må ha søskenvogn og vurdera doble monkey...

❤️Gutt Februar 2014❤️

Vi har TFK. Veldig fornøyd med den. Så blir å bruke den :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Blir å bruke den vogna vi brukte på de to andre barna :)
Simo kombivogn. Eneste vogna som egner seg for været her vi bor :p mye vind og nedbør, mye snø og slafs på vinteren og ennå mere vind og fåkk :p

Har en emmaljunga city cross fra sist, utrolig fornøyd med den. Men har lyst ig prøve ennaljunga super nitro, da jeg ser for meg det er lettere med svingbare hjul.
Hadde vogndilla sist, men falt tilbake på emmaljungaen hele tiden, og har en emmaljunga scooter stående i barnehagen:)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Det blir vel til at vi fortsetter med Emmaljunga City Crossen vår, men kjenner jeg har lyst på nyyyyyy :p Men allikevel samme - hehe!! :D

Har en emmaljunga city cross fra sist, utrolig fornøyd med den. Men har lyst ig prøve ennaljunga super nitro, da jeg ser for meg det er lettere med svingbare hjul.
Hadde vogndilla sist, men falt tilbake på emmaljungaen hele tiden, og har en emmaljunga scooter stående i barnehagen:)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Den e heilt fantastisk :D Er veldig glad i vogna mi ❤️

❤️Gutt februar 2014❤️

Back
Topp