Noen som har begynt å pakke fødebagen ennå?

Jeg kan anbefale en joggebukse de har på cubus! Den er tynn med bred, myk kant oppe i livet som ikke strammer. Eneste «vanlige» buksa jeg fortsatt kan gå med uten at det strammer og er ubehagelig, så jeg kjøpte like så godt to til [emoji85]
Takk, fikk tips om den i en annen tråd her også. Skal ha et par av dem tenkte jeg :) jeg bor i gravidtights, men hadde jo vært digg med noe vanlig også.
 
Nix. Blir nok en stund til.
 
Jeg kan anbefale en joggebukse de har på cubus! Den er tynn med bred, myk kant oppe i livet som ikke strammer. Eneste «vanlige» buksa jeg fortsatt kan gå med uten at det strammer og er ubehagelig, så jeg kjøpte like så godt to til [emoji85]

Hadde ei slik med meg på sjukehuset sist, blir definitivt med denne gong og! [emoji4] Trur eg har 3 forskjellige eg og [emoji57][emoji23]
 
Hadde ei slik med meg på sjukehuset sist, blir definitivt med denne gong og! [emoji4] Trur eg har 3 forskjellige eg og [emoji57][emoji23]
Kjøpte forresten ei på hm i går, mammabukse men med bred strikk nede så kan brukes etterpå også. Med leopardmønster, ikke for alle-men jeg digger det :)
 
Jeg kan anbefale en joggebukse de har på cubus! Den er tynn med bred, myk kant oppe i livet som ikke strammer. Eneste «vanlige» buksa jeg fortsatt kan gå med uten at det strammer og er ubehagelig, så jeg kjøpte like så godt to til [emoji85]

Så enig! Samme her [emoji7]
 
Jeg kan anbefale en joggebukse de har på cubus! Den er tynn med bred, myk kant oppe i livet som ikke strammer. Eneste «vanlige» buksa jeg fortsatt kan gå med uten at det strammer og er ubehagelig, så jeg kjøpte like så godt to til [emoji85]

Ikke mamma-bukse, men vanlig joggebukse?
 
Helt enig, det til meg er litt mer sånn nødvendig onde. Men har bestilt meg en lang cardigan og en lang ammetopp som jeg tenker å spare til bagen, erfaringsmessig er jeg så dritlei gravidklær at det skal bli digg å ha med iallwfall et par freshe plagg til barsel. Skal også kjøpe meg ei tynn joggebukse med bred strikk i livet, husker gravidtightsene var ubehagelige det første døgnet sist gang.

Brukte også mye sykehusskjorte første gang, men det er utrolig hvor mye freshere man føler seg etter en dusj og sine egne klær.

Tips til hvor man kan finne en lang cardigan?[emoji5]
 
Har så vidt begynt å tenke tanken at jeg skal ha med meg en fødebag :p Men her var det mange gode tips som må kjøpes inn. Stelleveske til å pakke i
Godbuksene til Cubus er undervurdert, så må ha en til bagen
Lang cardigan (har jeg sikkert liggende)
Amme BH må kjøpes
Alt til babyen begynner vi å ha klart etter hvert

Men pakking blir det nok ikke før tidligst påske tenker jeg.... Men morsomt å planlegge litt og :)
 
Back
Topp