Noen som har begynt å pakke fødebagen ennå?

snippsnappsnuppa

Gift med forumet
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Er jo litt tidlig, men som kronisk paranoid og kontrollfrik har jeg tenkt å begynne å finne frem litt ting allerede nå...er i uke 26, og tenkte jeg skulle ha ei kurv på soverommet der jeg putter oppi tingene litt etterhvert. Klær i nyfødtstørrelse og hentesett er klart, så de kan jeg pakke sammen-det samme med smokker og kluter/tepper, smokkene må bare steriliseres og teppene vaskes. Ammebh og sånne ting har jeg også klart. Syns det er litt koselig å gjøre klart litt tidlig, og så er det deilig å ha det gjort fordi jeg vet at de siste månedene blir tunge rent fysisk.
 
Jeg har nok ikke pakket det ennå, men har skrevet liste til fødebagen. Men litt tidlig for meg å pakke nå, men begynner nok forsiktig etter uke 30[emoji4][emoji173]️
 
Oi. Det har jeg ikke tenkt noe på i det hele tatt. Blir nok ikke pakket før jeg går ut i permisjon tenker jeg
 
Det er litt tidlig for min del enda, men jeg skal definitivt pakke den tidligere denne gangen. Sist gang gikk vannet dagen etter at jeg gikk ut i permisjon, hadde ikke pakket en sokk en gang. [emoji85]
 
Bare jeg som er klar da hahaha! Fikk pakka sammen klær og hentesett, pluss et par ammebher og teppe. Venter med klær til meg selv og sånn, de bruker jeg jo ennå-men fikk vaska nyfødtinnlegget til Ergobabyen, og har vaska kosekluter og bomullstepper.
 
Fødte halvveis ut i uke 37 med førstemann, så mulig uke 36 blir litt for seint for min del også.
 
Oi... her blir den nok ikkje pakka før ei veke før termin eller noke [emoji28] har gått over termin med begge dei andre to. Men tenker å ha sånn ca ting klart så får vi sjå [emoji4]
 
Fødte i uke 35+6 sist og hadde ikke pakket bagen. Ble mye rart oppi den kan du si, da den ble pakket i en fei rett etter at vannet gikk og mens vi ventet på taxien. Glemte helsekortet også. [emoji28] Skal nok være litt tidligere ute neste gang!
 
Nei det har jeg ikke. Ja sånn uke 30 ++ tenker jeg å starte.
Vasket og tok av lapper på for mye klær sist, så denne gangen skal jeg bare ta litt å bytte/gi bort vis jeg har for mye. Ble litt ivrig sist.
 
Har lista klar [emoji85] men prøver å vente. Er kontrollfrik og har allerede det meste på plass av utstyr, men prøver å vente selv om dette er nr 3[emoji23] kribler i fingrene!
 
Back
Topp