Noen som har begynt å pakke fødebagen ennå?

Fødte i uke 35+6 sist og hadde ikke pakket bagen. Ble mye rart oppi den kan du si, da den ble pakket i en fei rett etter at vannet gikk og mens vi ventet på taxien. Glemte helsekortet også. [emoji28] Skal nok være litt tidligere ute neste gang!

Sånn er det hos oss også. Nummer tre og har hele roen. Må ta meg i sammen og tenke på utstyr og permisjon.

Her er d andremann fått kjøpt seng nå :) ellers en body og bukse :p:p

Godt det ikke bare er meg.. :knegg: Aller helst skulle jeg ha kjøpt nytt hus og bil før babyen kommer, men det innser jeg at er urealistisk. Kanskje jeg får begynne med noe mer overkommelig, vogn feks.
 
Har lista klar [emoji85] men prøver å vente. Er kontrollfrik og har allerede det meste på plass av utstyr, men prøver å vente selv om dette er nr 3[emoji23] kribler i fingrene!
Koser meg veldig med det også, litt derfor jeg har begynt nå. Det blir uansett ikke noe mindre vondt dersom noe skulle skje med baby-etter å ha mistet forrige gang vet jeg det. Så da er jeg heller ute i god tid og så får det gå som det går alt sammen.
 
Jeg håper jeg slipper å pakke noe som helst! Vi håper på hjemmefødsel, men skal ta glukosebelastningstest om 3 uker så jeg krysser fingrene for at jeg ikke har svangerskapsdiabetes :happy:

Hadde fødebagen klar i goood tid forrige gang, men tror ikke jeg endte med å bruke halvparten av det jeg hadde med en gang. Jeg slentret rundt i übersexy sykehustøy mesteparten av tiden vi tilbrakte på sykehusområdet :hilarious:
 
Syntes forresten vi hadde relativt god tid sist jeg da, enda fødselen startet med vannavgang og regelmessige rier omtrent umiddelbart. Hadde bestemt meg for å bli hjemme så lenge som mulig - mannen rakk i allefall å støvsuge og vaske hele huset. Ja, han vannet til og med planter, noe han hverken har gjort før eller siden :knegg:
 
Har ingenting klart, jeg. Har ikke kjøpt så mye som et par sokker til minsten. Stakkars, sånn er det å være tredjemann..

Har ikke kjøpt så mye som en sokk jeg heller, og det er vår første.. Vi har booka weekendtur til nærmeste storby for å gjøre litt research på utstyr om tre uker da. Klær har jeg ikke orka å tenke på.. såååå kjedelig! Det får bli når jeg kjeder meg i permisjonen :smiley-ashamed005
 
Jeg har just bestilt stelleveske vi tenker å ha som fødebag til baby. Så når den kommer blir vi å starte pakkingen :) Det som skal til meg tenker jeg å vente enda litt med - mer koselig å ordne til for baby ;) Er uke 26+0.
 
Jeg har just bestilt stelleveske vi tenker å ha som fødebag til baby. Så når den kommer blir vi å starte pakkingen :) Det som skal til meg tenker jeg å vente enda litt med - mer koselig å ordne til for baby ;) Er uke 26+0.

Helt enig, det til meg er litt mer sånn nødvendig onde. Men har bestilt meg en lang cardigan og en lang ammetopp som jeg tenker å spare til bagen, erfaringsmessig er jeg så dritlei gravidklær at det skal bli digg å ha med iallwfall et par freshe plagg til barsel. Skal også kjøpe meg ei tynn joggebukse med bred strikk i livet, husker gravidtightsene var ubehagelige det første døgnet sist gang.

Brukte også mye sykehusskjorte første gang, men det er utrolig hvor mye freshere man føler seg etter en dusj og sine egne klær.
 
Tror jeg pakker den i uke 36 eller noe. Hvertfall finner frem noe til baby, såpe, håndkle og slik som kan ligge en stund. Plutselig kommer babyen før så er det greit å ha noe klar. Men var litt tidlig ennå for min del[emoji6]
 
Jeg pakker den rundt uke 30 tenker jeg! Sist fikk jeg meg et sjokk når storebror var på tur ut i uke 34, og med stor sannsynlighet at lillebror også vil ut før skal jeg gjøre meg klar, haha :)
 
Pakket i uke 35 sist, ikke tenkt på det enda! Men tror det blir noe tidligere denne gangen siden det er tvillinger! Er i uke 27 nå, og enda ikke tenkt på det! Men nærmer seg vel litt nå før jeg begynner
 
Jeg skal ha keisersnitt, så jeg trenger vel ikke pakke før jeg skal inn :)
Jeg pakket i uke 36 med første mann og tenkte at neste gang skal jeg vente. Jeg bestemte meg for å pakke i uke 40, men første i uke 38, så mannen måtte komme med tingene mine. Det gjorde uansett ikke noe, for jeg lå på oppvåkning i tre dager etter fødsel, og trengte i grunn ingenting
 
Tror ikke jeg pakka noe sånt før riene satte i gang, sist gang... =P Kjekt at de starta i det små og varte lenge!
Men kommer nok ikke til å få pakka noe før i siste liten denne gangen heller, kjenner jeg meg selv rett =D
 
Helt enig, det til meg er litt mer sånn nødvendig onde. Men har bestilt meg en lang cardigan og en lang ammetopp som jeg tenker å spare til bagen, erfaringsmessig er jeg så dritlei gravidklær at det skal bli digg å ha med iallwfall et par freshe plagg til barsel. Skal også kjøpe meg ei tynn joggebukse med bred strikk i livet, husker gravidtightsene var ubehagelige det første døgnet sist gang.

Brukte også mye sykehusskjorte første gang, men det er utrolig hvor mye freshere man føler seg etter en dusj og sine egne klær.

Jeg kan anbefale en joggebukse de har på cubus! Den er tynn med bred, myk kant oppe i livet som ikke strammer. Eneste «vanlige» buksa jeg fortsatt kan gå med uten at det strammer og er ubehagelig, så jeg kjøpte like så godt to til [emoji85]
 
Back
Topp