Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Jeg fant en tråd det en person forteller at hun fikk en dipp før hun testet positivt. Det var det eneste jeg fant.
Når jeg har søkt på det har jeg som regel søkt på engelsk. Implantation dip. Da kommer det opp endel treff både med puls og temp:) Ofte følger jo puls og temp hverandre, selv om jeg opplever pulsen litt mer random.
 
Jeg har hatt høyere puls fra mandag når jeg fikk positiv el test, vanligvis ligger den på rundt 65, nå har den varier på 78-80
 
Dytter på denne tråden litt igjen. Fikk fitbit i permisjonen med lille, og har derfor aldri sett min hvilepuls gjennom en syklus før. Lille blir snart ett år og jeg har ikke fått tilbake mensen enda. Fikk positiv eggløsning for fire og tre dager siden, og tror egentlig eggløsning ville vært på den toppen for tre punkter siden. Litt rart at pulsen bare går nedover kanskje?

Den dagen jeg hadde 70 hadde jeg vært i bryllup og drukket litt alkohol og hadde påbegynnende brystbetennelse fordi jeg ikke ammet. Hva tror dere? Kan jeg ha hatt eggløsning?

F910B7CC-5EF6-47A7-832E-AB246F7DD0BB.jpeg


Temperaturmåling viser også veldig lav temperatur 36,1 (før jeg ble gravid var alltid coverline på 36,4), men nå tar jeg termometeret rett inn i tufsa. Lurer på om jeg pleier å varme det i armhulen før jeg pleide å måle før, men husker ikke helt.

7779D386-34DA-4012-BC87-82F0A4B5BEDD.jpeg
 
Ja ser absolutt ut som du hadde eggløsning. Pleier få el når pulsen er på vei opp. Alkohol gir høyere puls enn normalt. Den går neppe nedover men litt opp og ned, nen stabilt høyere enn før el.
 
Ja ser absolutt ut som du hadde eggløsning. Pleier få el når pulsen er på vei opp. Alkohol gir høyere puls enn normalt. Den går neppe nedover men litt opp og ned, nen stabilt høyere enn før el.
Takk for svar ❤️ Spottet faktisk litt i dag også, gjorde deg til samme 4 DPO en gang jeg ble gravid også, så ble plutselig litt mindre pessimistisk.
 
Noen med lav puls tidlig i graviditeten? Testet positiv idag 10Dpo, hvilepuls på 60. Toppet seg på 65 noen dager etter el, sank litt men har holdt seg på 60 i 3 dager nå. Synes det var lavt? Skal sies at jeg kan ligge ned mot 52-55 til vanlig da, men føler jeg ser overalt at gravidpuls er opp i 70:angelic::angelic:
 
Noen med lav puls tidlig i graviditeten? Testet positiv idag 10Dpo, hvilepuls på 60. Toppet seg på 65 noen dager etter el, sank litt men har holdt seg på 60 i 3 dager nå. Synes det var lavt? Skal sies at jeg kan ligge ned mot 52-55 til vanlig da, men føler jeg ser overalt at gravidpuls er opp i 70:angelic::angelic:
Vanskelig å si bare utfra tall. Hvis du viser grafen så er det mye enklere å si noe om hvordan den er.
 
Ramla over dette med å sjekke puls under syklus. Dytter denne litt opp igjen, i tilfelle flere som sjekker dette kan bli med :joyful: har nettopp begynt å lese meg opp på dette med puls under syklus og synes dette virker veldig spennende. Er 5 dpo i dag og den begynner å stige igjen:)
2BCDE52B-B6CA-4342-B6AA-3259C59D2E69.jpeg
 
Ramla over dette med å sjekke puls under syklus. Dytter denne litt opp igjen, i tilfelle flere som sjekker dette kan bli med :joyful: har nettopp begynt å lese meg opp på dette med puls under syklus og synes dette virker veldig spennende. Er 5 dpo i dag og den begynner å stige igjen:)Vis vedlegget 387370
Utfra denne grafen kan jeg ikke se noen eggløsning jeg da :( men da du var over 80 var det tydelig du hadde hatt el, altså i forrige syklus. Hvor lang var forrige syklus? Kan det hende el er like om hjørnet eller er du 100% sikker på dpo har vært? :)
 
Utfra denne grafen kan jeg ikke se noen eggløsning jeg da :( men da du var over 80 var det tydelig du hadde hatt el, altså i forrige syklus. Hvor lang var forrige syklus? Kan det hende el er like om hjørnet eller er du 100% sikker på dpo har vært? :)
Litt vanskelig da jeg jobber natt, og må ha klokka i lomma hele skiftet. Så jeg er helt blank på dette. Har testa etter el ja…maksimal på monitor cd 16, 18.august. Negative tester igjen på cd 17/18. EL slim kom og forsvant.
Jeg var gravid forrige syklus som endte i en exu..

Kan det være at egget slapp den 20.? Jeg aner ikke…

Skjønner jo ikke helt hva jeg skal se etter heller da…spiller egentlig ingen rolle heller. Null tro på at vi får det til selv. IVF nr 2 snart..
 

Vedlegg

  • EE046BA5-81C5-4F4A-A81E-7D6E618A57F9.jpeg
    EE046BA5-81C5-4F4A-A81E-7D6E618A57F9.jpeg
    122,2 KB · Visninger: 43
Last edited:
Litt vanskelig da jeg jobber natt, og må ha klokka i lomma hele skiftet. Så jeg er helt blank på dette. Har testa etter el ja…maksimal på monitor cd 16, 18.august. Negative tester igjen på cd 17/18. EL slim kom og forsvant.
Jeg var gravid forrige syklus som endte i en exu..

Kan det være at egget slapp den 20.? Jeg aner ikke…

Skjønner jo ikke helt hva jeg skal se etter heller da…spiller egentlig ingen rolle heller. Null tro på at vi får det til selv. IVF nr 2 snart..
Kanskje hvilepulsen ikke blir helt riktig når dj jobber som du gjør :) jeg tror nok monitoren vet best :) blir spennende å se om den kanskje stiger mer fremover :)
 
Her er min hvilepuls nå, bekreftelse på at el var når jeg trodde. Elsker det med hvilepulsen , den slår aldri feil hos meg. Så er jeg alltid helt sikker på at Ok, nå er jeg i dpo/land. :)
 

Vedlegg

  • 29D57C47-B81F-4065-A95A-3B26EA968D17.png
    29D57C47-B81F-4065-A95A-3B26EA968D17.png
    783,9 KB · Visninger: 50
Her stuper hvilepulsen. Fikk en liten blødning på morgenen/brun utflod. Hadde menssmerter i går. Så da kommer vel TR om ikke så lenge da kanskje? Er 9 dpo, venter ikke TR før om 4 ish dager. Men etter en exu forrige syklus, så blir vel alt litt klusset til denne syklusen vil jeg tro. Har ihvertfall null håp…men skal ihvertfall følge med dette i neste syklus. Kanskje jeg ikke hadde noe egg som slapp denne gangen? :rolleyes:
29A18973-1961-488E-BED5-5ED771B0BAFD.png
 
Her stuper hvilepulsen. Fikk en liten blødning på morgenen/brun utflod. Hadde menssmerter i går. Så da kommer vel TR om ikke så lenge da kanskje? Er 9 dpo, venter ikke TR før om 4 ish dager. Men etter en exu forrige syklus, så blir vel alt litt klusset til denne syklusen vil jeg tro. Har ihvertfall null håp…men skal ihvertfall følge med dette i neste syklus. Kanskje jeg ikke hadde noe egg som slapp denne gangen? :rolleyes: Vis vedlegget 387631
Jo Jeg mener hvertfall helt sikkert du må ha hatt eggløsning pga den høyere grafen. Ser den går nedover nå ja. Har både hørt om de som har hvilepuls som går ned for deretter gå opp som gravide , men spotting er jo ofte ikke det beste tegnet.. men hvem vet. Jeg hadde selv litt kortere lutealfase første syklus etter SA, så kanskje ikke de mest optimale forhold ..
 
Jo Jeg mener hvertfall helt sikkert du må ha hatt eggløsning pga den høyere grafen. Ser den går nedover nå ja. Har både hørt om de som har hvilepuls som går ned for deretter gå opp som gravide , men spotting er jo ofte ikke det beste tegnet.. men hvem vet. Jeg hadde selv litt kortere lutealfase første syklus etter SA, så kanskje ikke de mest optimale forhold ..
Regner med TR snart…men alltids lov å håpe. Men tviler. Men den høye grafen er rett etter TR. Så skjønner ingenting jeg… positiv el test og maksimal på monitor 18.august…men grafen ser «riktig» ut??
 
Regner med TR snart…men alltids lov å håpe. Men tviler. Men den høye grafen er rett etter TR. Så skjønner ingenting jeg… positiv el test og maksimal på monitor 18.august…men grafen ser «riktig» ut??
Ah såpass… 18/8 gav Max? Hm… huff da vet jeg ikke… ser nesten ut som el Ikke har vært da… men hvem vet, kanskje puls kan tulle? Eller du har altfor altfor lavt progesteron denne syklus etter aborten ?
 
Back
Topp