Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Til dere som har fulgt med på pulsen under svangerskapet, rundt uke 6 så kommer det jo ett dropp i pulsen som regel, da kroppen har klart å tilpasse seg den økte blodmengden.

Hvordan har dette droppet sett ut hos dere? Hvor mye hadde hvilepulsen steget med når dere kom dit og ca hvor langt var dere på vei? :)

Slik var pulsen min fra ikm (4+0) til 6+0 :happy:
20200130_104852.jpg
 
Slik var pulsen min fra ikm (4+0) til 6+0 :happy:
Vis vedlegget 317915
Tusen takk! Med nytt svangerskap rett etter abort, så er det litt usikkert når jeg er 6 uker, men det er nok mest sannsynlig i løpet av helgen og pulsen begynte å synke i går kveld, så da fikk jeg litt nerver ettersom jeg ikke er fullt 6 uker enda :nailbiting: Men jeg ser jo at du også begynte å synke litt før 6 uker inntraff :D
 
Tusen takk! Med nytt svangerskap rett etter abort, så er det litt usikkert når jeg er 6 uker, men det er nok mest sannsynlig i løpet av helgen og pulsen begynte å synke i går kveld, så da fikk jeg litt nerver ettersom jeg ikke er fullt 6 uker enda :nailbiting: Men jeg ser jo at du også begynte å synke litt før 6 uker inntraff :D

Ja, pulsen svingte litt, og med engang den gikk ned fikk en jo hjerte i halsen :wacky:
Endte dessverre i MA, men fosteret levde til 8+5, så vises hvert fall ikke på pulsen her :happy:
Jeg måtte ta av meg klokka, og gikk ikke med den på 2 mnd faktisk , ble helt sinsyk av å kikke på pulsen HELETIDEN:banghead:
 
Ja, pulsen svingte litt, og med engang den gikk ned fikk en jo hjerte i halsen :wacky:
Endte dessverre i MA, men fosteret levde til 8+5, så vises hvert fall ikke på pulsen her :happy:
Jeg måtte ta av meg klokka, og gikk ikke med den på 2 mnd faktisk , ble helt sinsyk av å kikke på pulsen HELETIDEN:banghead:
Jeg kjenner til følelsen av å bli sprø av den fitbit'en ja! Men jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg vet jeg hadde blitt enda mer sprø hvis jeg ikke hadde hatt muligheten til å følge med :woot:
 
Begynte med fitbit på cd 16. Fikk aldri pos El test. Tror jeg testet fram til cd 23 eller 24, usikker. Men nå er det cd 32 og ikke fått mensen enda. Neg g tester hver dag. Ikke testet i dag da jeg bare har to stk igjen.

Kan det se ut for at den har kommet på den klare dippen her?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200211_061806.jpg
    Screenshot_20200211_061806.jpg
    10,8 KB · Visninger: 118
  • Screenshot_20200211_061638.jpg
    Screenshot_20200211_061638.jpg
    8,8 KB · Visninger: 130
Positiv el test 10, og da 7 dpo idag, håper den går opp i morgen og at det er festedipp idag, men føler det er et dårlig tegn:shifty:
Screenshot_20200218-104828_Fitbit.jpg
 
Til dere som har fulgt med på pulsen under svangerskapet, rundt uke 6 så kommer det jo ett dropp i pulsen som regel, da kroppen har klart å tilpasse seg den økte blodmengden.

Hvordan har dette droppet sett ut hos dere? Hvor mye hadde hvilepulsen steget med når dere kom dit og ca hvor langt var dere på vei? :)
Hvor har du funnet info om dette? Jeg er 6+2 i dag og det begynner å dale nå. Har helt hetta for de to siste gangene er det nå det begynner å krølle seg til...
 

Vedlegg

  • BB6FB3B2-5482-4789-A004-7D4D6BBDF99C.png
    BB6FB3B2-5482-4789-A004-7D4D6BBDF99C.png
    42,2 KB · Visninger: 79
Hvor har du funnet info om dette? Jeg er 6+2 i dag og det begynner å dale nå. Har helt hetta for de to siste gangene er det nå det begynner å krølle seg til...

Jeg fant masse erfaringer om det samme sist jeg var gravid og hvilepulsen min sank rundt uke 6. Fødte et friskt barn. :)

Nå ble jeg litt beroliget av din hvilepuls, for det ser ut som om du hadde et skikkelig dropp omtrent på IKM? Jeg er gravid og rett før IKM og pulsen sank med to hakk idag, så fryktet at det allerede var over, men kanskje det er vanlig å droppe litt ved IKM?
 
Jeg fant masse erfaringer om det samme sist jeg var gravid og hvilepulsen min sank rundt uke 6. Fødte et friskt barn. :)

Nå ble jeg litt beroliget av din hvilepuls, for det ser ut som om du hadde et skikkelig dropp omtrent på IKM? Jeg er gravid og rett før IKM og pulsen sank med to hakk idag, så fryktet at det allerede var over, men kanskje det er vanlig å droppe litt ved IKM?
Jeg begynte ikke med fitbiten før 2 mars - og det var vel ca da jeg hadde ikm ja. Men om det er vanlig med dropp da det vet jeg ikke. :) har brukt den gjennom syklus før og det ligger sikkert flere bilder i denne tråden om ikm-dropp evt.
 
Hvor har du funnet info om dette? Jeg er 6+2 i dag og det begynner å dale nå. Har helt hetta for de to siste gangene er det nå det begynner å krølle seg til...
Hovedsakelig fordi jeg har bladd gjennom hele denne tråden her, samt ett par på amerikanske forum, og der ser ut som de fleste får ett dropp rundt uke 6 uten at det er noe galt av den grunn :) Jeg har lest noen vitenskapelige svar på det også, de finner jeg ikke igjen akkurat nå, men hvis jeg finner dem, så skal jeg poste det ;)
 
Hovedsakelig fordi jeg har bladd gjennom hele denne tråden her, samt ett par på amerikanske forum, og der ser ut som de fleste får ett dropp rundt uke 6 uten at det er noe galt av den grunn :) Jeg har lest noen vitenskapelige svar på det også, de finner jeg ikke igjen akkurat nå, men hvis jeg finner dem, så skal jeg poste det ;)
Så bra. Jeg prøver å Google men finner ingenting.
 
Pulsen synker etter el, noen som har opplevd det?:hilarious:
Leser bare om alle som skriver at pulsen stiger:wtf:
6 dpo idag, og positiv el test 14!
Screenshot_20200321-221057_Fitbit.jpg
 
8 dpo, og stabil og lav puls.. hva er greia med det??o_O
Pulsen er generelt lavere siden kostomlegging, but still! Vil ha fin gravidpuls jeg:wtf:

Screenshot_20200323-173548_Fitbit.jpg
 
Vertikal strek er EL, horisontal er snitt av verdier opp til EL :) forrige syklus lå alle verdier etter EL over linja, men denne gangen er det mer opp og ned.
2020.04.02.JPG
 
Rar puls denne gangen! Er 5+1 og hadde ikke gjetta jeg var gravid med det droppet etter el og med stigning fra først 10 dpo! Puls er jo kanskje ikke det beste å følge med på, men liker ikke at den går ned likevel :shy:


Screenshot_20200406-091838_Fitbit.jpg
 
Hovedsakelig fordi jeg har bladd gjennom hele denne tråden her, samt ett par på amerikanske forum, og der ser ut som de fleste får ett dropp rundt uke 6 uten at det er noe galt av den grunn :) Jeg har lest noen vitenskapelige svar på det også, de finner jeg ikke igjen akkurat nå, men hvis jeg finner dem, så skal jeg poste det ;)

Du snakket om at pulsen sank i uke 6, hvordan så hvilepulsgrafen ut da?
Er 6+6 idag, og ligger tålig stabilt, men når jeg går inn og ser på pulsen eller trykker på klokka (bare litt manisk si :shy:) så er pulsen veldig lav innimellom, spesielt når jeg ligger i senga/Sover :wideyed:
Screenshot_20200418-094006_Fitbit.jpg
 
Du snakket om at pulsen sank i uke 6, hvordan så hvilepulsgrafen ut da?
Er 6+6 idag, og ligger tålig stabilt, men når jeg går inn og ser på pulsen eller trykker på klokka (bare litt manisk si :shy:) så er pulsen veldig lav innimellom, spesielt når jeg ligger i senga/Sover :wideyed:
Vis vedlegget 323581
Jeg legger ved bildet av to av svangerskapene mine, det første startet i mai, så jeg markerte 6 uker, det andre gikk fra januar. Jeg har også synes at pulsen har ligget veldig flatt i det siste svangerskapet, men jeg ser at litt etter litt så er det stigende, selvom jeg ikke er 10 slag opp totalt engang ;)
661B8917-1EAE-4D8D-B1EC-D0A7F6E6D544.jpeg 4CC5B8E3-3EEF-4475-8025-2D567934B522.png
 
Hvordan kan man se om EL har vært ved å se på hvilepuls. Jeg hadde forventet eggløsning 17.april, men fikk bare nesten positiv EL-test før den ble svak og negativ igjen. Jeg har lavest hvilepuls 16.april, altså dagen før forventet EL. Kan det da se ut som at EL har vært og at jeg har misset lh-toppen på EL-testene?
 

Vedlegg

  • 717CCD35-B409-421F-94A3-118E20F61C48.png
    717CCD35-B409-421F-94A3-118E20F61C48.png
    38,3 KB · Visninger: 74
Back
Topp