Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

9dpo og dagens puls stiger. Svart ring markerer el. Har pleid å ha jojo-puls, så håper dette er et godt tegn..
 

Vedlegg

  • 9dpo.jpg
    9dpo.jpg
    14,5 KB · Visninger: 153
Skjønner ingen ting nå har pulsen min gått oppover etter den lille blødningen er vell bare å vente å se om den neste tr kommer eller ikke
 

Vedlegg

  • IMG_20191203_111514.png
    IMG_20191203_111514.png
    33,5 KB · Visninger: 101
Jeg har en Apple watch, men hadde tidligere fitbit! Syns fitbiten var lettere å følge med på enn watchen.. Så langt ser det ut til at hvilepulsen øker litt for så å droppe på eggløsningsdagen og dropper igjen ved ikm.
 
Hei. At man kan følge med på fitbit har jeg ikke vært klar over tidligere, så gøy! Jeg skulle vært Ca 4+4 nå. Så begynte jeg å blø for noen dager siden. Legen mener det kan gå helt fint, men jeg ble redd for SA. Hvilepulsen har fortsatt oppover etter jeg begynte å blø. Kan dette fortelle meg noe? Noen som vet? :D
 
Hei. At man kan følge med på fitbit har jeg ikke vært klar over tidligere, så gøy! Jeg skulle vært Ca 4+4 nå. Så begynte jeg å blø for noen dager siden. Legen mener det kan gå helt fint, men jeg ble redd for SA. Hvilepulsen har fortsatt oppover etter jeg begynte å blø. Kan dette fortelle meg noe? Noen som vet? :D

Høres ut som er godt tegn at pulsen stiger :) Min sank som en stein når jeg opplevde en SA i sommer.
 
Trist at du mistet <3 Sank den med en gang?

Ja, det var ganske kjipt. Ble heldigvis gravid igjen raskt og er nå 13 uker og alt ser bra ut :)

Pulsen sank samme dag som "alt" kom ut ja. Men jeg tok også g-test som tidligere hadde vist 2-3 som da viste 1-2 og jeg skjønte at det var en SA. Og når jeg deretter så på hvilepulsen hadde den sunket veldig siden dagen før! Jeg krysser fingrene for at du bare har hatt en uskyldig blødning, det er utrolig mange andre grunner til at man kan få en liten blødning enn at du mister. Du får ta en test, eller be legen måle hcg for å se om hcg stiger fint, da får du iallefall et godt svar :)
 
Ja, det var ganske kjipt. Ble heldigvis gravid igjen raskt og er nå 13 uker og alt ser bra ut :)

Pulsen sank samme dag som "alt" kom ut ja. Men jeg tok også g-test som tidligere hadde vist 2-3 som da viste 1-2 og jeg skjønte at det var en SA. Og når jeg deretter så på hvilepulsen hadde den sunket veldig siden dagen før! Jeg krysser fingrene for at du bare har hatt en uskyldig blødning, det er utrolig mange andre grunner til at man kan få en liten blødning enn at du mister. Du får ta en test, eller be legen måle hcg for å se om hcg stiger fint, da får du iallefall et godt svar :)
Takk for svar! Hyggelig å høre at du er gravid igjen <3 Jeg hadde MA i uke 12 i sommer så nå håper jeg det går bedre. Gøy å følge med på pulsen også, det har jeg ikke vist om de andre gangene jeg har gått gravid. Har bestilt legetime for å måle HCG :)
 
Takk for svar! Hyggelig å høre at du er gravid igjen <3 Jeg hadde MA i uke 12 i sommer så nå håper jeg det går bedre. Gøy å følge med på pulsen også, det har jeg ikke vist om de andre gangene jeg har gått gravid. Har bestilt legetime for å måle HCG :)

Da satser vi på at det går veien for deg også nå! Nei, det er fascinerende med pulsen! Det gir jo mening, det skal jo mye mer blod rundt i kroppen og til livmora :) Min ble 10-15 slag forhøyet de første ukene og da så alt fint ut, men så ut i uke 6 fikk den plutselig en dipp og jeg ble superstressa siden det minnet litt om sist da jeg mistet. Men, etter iherdig googling fant jeg ut at det visstnok er normalt at pulsen stabiliserer seg litt etter noen uker da kroppen er mer vant til blodmengden :) det kan være greit å vite sånn at du ikke blir stresset hvis den synker litt igjen! Da krysser vi alt vi har for gode hcg-målinger! :)
 
Da satser vi på at det går veien for deg også nå! Nei, det er fascinerende med pulsen! Det gir jo mening, det skal jo mye mer blod rundt i kroppen og til livmora :) Min ble 10-15 slag forhøyet de første ukene og da så alt fint ut, men så ut i uke 6 fikk den plutselig en dipp og jeg ble superstressa siden det minnet litt om sist da jeg mistet. Men, etter iherdig googling fant jeg ut at det visstnok er normalt at pulsen stabiliserer seg litt etter noen uker da kroppen er mer vant til blodmengden :) det kan være greit å vite sånn at du ikke blir stresset hvis den synker litt igjen! Da krysser vi alt vi har for gode hcg-målinger! :)
Ja, det gir mening. Men ante ikke at den kunne synke igjen, så det var bra du sa :) Alt er logistik når man vet at det er sånn. Nå er det bare å håpe HCG stiger de neste dagene!
 
Tr var bare to dager med liten blødning på papiret sånn av og til og thats it en uke til tr kommer igjen
 

Vedlegg

  • IMG_20191205_210453.png
    IMG_20191205_210453.png
    53,6 KB · Visninger: 106
Ja, det var ganske kjipt. Ble heldigvis gravid igjen raskt og er nå 13 uker og alt ser bra ut :)

Pulsen sank samme dag som "alt" kom ut ja. Men jeg tok også g-test som tidligere hadde vist 2-3 som da viste 1-2 og jeg skjønte at det var en SA. Og når jeg deretter så på hvilepulsen hadde den sunket veldig siden dagen før! Jeg krysser fingrene for at du bare har hatt en uskyldig blødning, det er utrolig mange andre grunner til at man kan få en liten blødning enn at du mister. Du får ta en test, eller be legen måle hcg for å se om hcg stiger fint, da får du iallefall et godt svar :)

Det er så vondt å miste. Jeg opplevde også at hvilepulsen sank begge gangene jeg mistet. Jeg så på pulsen at den steg før tr, så jeg bestemte meg for å ta test, som ble positiv. Men jeg begynte å blø i u8, så da jeg så på hvilepulsen min, hadde den falt veldig. Det skjedde begge gangene.
 
El var den 30.11 i dag er jeg 6 dpo! Noen som har en formening her ? Har aldri fulgt hvilepulsen før :anyone
 

Vedlegg

  • E97B6DE3-CBFE-46ED-8F03-20C8CE814FB9.jpeg
    E97B6DE3-CBFE-46ED-8F03-20C8CE814FB9.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 143
Hvordan skal man tolke hvilepulsen etter en to timers dupp? Er den reell, eller må jeg vente til imorgen tidlig for å få rett måling? Hilsen hun som nettopp har tatt i bruk fitbitn igjen etter maange mnd uten og som er 4 dager unna ikm :rolleyes::hilarious:
 
Hvordan skal man tolke hvilepulsen etter en to timers dupp? Er den reell, eller må jeg vente til imorgen tidlig for å få rett måling? Hilsen hun som nettopp har tatt i bruk fitbitn igjen etter maange mnd uten og som er 4 dager unna ikm :rolleyes::hilarious:
Jeg får ekstra lav puls etter en såpass lang dupp, så jeg kunne ikke brukt den
 
Jeg får ekstra lav puls etter en såpass lang dupp, så jeg kunne ikke brukt den
Jeg hadde høy puls etter duppen igår, så ble litt optimistisk - snudde fort da jeg begynte å spotte før la meg igår kveld og nå idag er pulsen på tur ned ja. Lærte i det minste at jeg ikke skal regne med duppepuls :hilarious:
 
Jeg hadde høy puls etter duppen igår, så ble litt optimistisk - snudde fort da jeg begynte å spotte før la meg igår kveld og nå idag er pulsen på tur ned ja. Lærte i det minste at jeg ikke skal regne med duppepuls :hilarious:
Uff da, du får ha masse lykke til videre❤
Ja en er sikkert forskjellige, den måneden jeg ble gravid nå sist så hadde ikke jeg noe typisk gravidpuls. Den lå et slag høyere enn normalt så trudde den måneden var tapt helt til bikkja endra atferd:hilarious: det gjorde han sist og. Men da hadde jeg fin gravidkurve på pulsen, svangerskapet gikk derimot ikke bra. Men denne gangen går det.foreløpig bra, 16+0 idag:happy:
 
10BBD143-7E7B-400E-ADE1-2C16FD9E79F8.jpeg
Min hvilepuls etter jeg ble gravid, bruker sjeldent klokken på natten. Duppene i pulsen er når jeg også har hatt den på natten.
 
Uff da, du får ha masse lykke til videre❤
Ja en er sikkert forskjellige, den måneden jeg ble gravid nå sist så hadde ikke jeg noe typisk gravidpuls. Den lå et slag høyere enn normalt så trudde den måneden var tapt helt til bikkja endra atferd:hilarious: det gjorde han sist og. Men da hadde jeg fin gravidkurve på pulsen, svangerskapet gikk derimot ikke bra. Men denne gangen går det.foreløpig bra, 16+0 idag:happy:
Merka det egentlig på hannhunden vår for et par dager siden at mens var på vei, tror han lukta at det var løpetid på gang for å si det sånn:hilarious:
Ganske fasinerende hva bikkjer senser altså!

Ååå, gratulerer med 16 uker❤
 
Til dere som har fulgt med på pulsen under svangerskapet, rundt uke 6 så kommer det jo ett dropp i pulsen som regel, da kroppen har klart å tilpasse seg den økte blodmengden.

Hvordan har dette droppet sett ut hos dere? Hvor mye hadde hvilepulsen steget med når dere kom dit og ca hvor langt var dere på vei? :)
 
Back
Topp