Liten kurve opp de siste tre dagene [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, da kom TR for en time siden og jeg har lært at syklusen kan se helt annerledes ut uten at det betyr gravid[emoji28] Men da kan jeg iallefall nullstille meg og håpe neste syklus ikke blir like lang som denne[emoji57] Ha en fin kveld damer[emoji255]
Jada, da kom TR for en time siden og jeg har lært at syklusen kan se helt annerledes ut uten at det betyr gravid[emoji28] Men da kan jeg iallefall nullstille meg og håpe neste syklus ikke blir like lang som denne[emoji57] Ha en fin kveld damer[emoji255]
2,5 siste pp for min del.. ingen av de gravid.. Vis vedlegget 253778
Ja, var ikke så mye likt på de grafene hele veien! Kanskje ikke alle har like mye verdi av å se på fitbiten sin, viss kroppen ikke er særlig konsekvent[emoji53]
Nei, det er helt sant! Jeg løp og kjøpte fitbit på dagen etter å ha lest denne tråden. Men kroppen min er en drittsekk som bare tuller med meg [emoji23]
Huff nå måtte jeg le litt![emoji28][emoji23] Håper den stabiliserer seg med tiden!![emoji8]
Nei, det er helt sant! Jeg løp og kjøpte fitbit på dagen etter å ha lest denne tråden. Men kroppen min er en drittsekk som bare tuller med meg [emoji23]
Jeg synes det ser ut til at mye er likt på grafene dine! Har sett mye verre
Det går jo opp samtidig hver mnd, og du har ca samme kurve ned. Om det varierer litt, er det jo mye som kan påvirke det, annet enn syklusen i seg selv[emoji2] Stress, alkohol, reise, ta av seg fitbiten om natta etc. Lykke til videre [emoji8] Plutselig blir det klaff!
EL 7/8 april. Vis vedlegget 253845Vis vedlegget 253846
Takk [emoji4]Gratulerer [emoji1373][emoji1317][emoji1373]
Her er min puls for tiden. Er gravid, 5+1 i dag. Har gått litt opp og ned, men definitivt mye opp fra laveste puls Eggløsning markert sånn ca da jeg tror det var. Muligens en dag eller to senere.
Når var IKM på denne kurven?
Blir spennende kommende uke )Vis vedlegget 254636
Min puls er en god del høyere denne gangen enn de to forrige. Er vel 3-4 DPO i dag.