Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

To hakk opp i dag! Håper det fortsetter!
Screenshot_20180414-080810.png

Vis vedlegget 253073Vis vedlegget 253074

Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!
Vis vedlegget 253073Vis vedlegget 253074

Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!
 
Arg. Opp noen hakk på pulsen. Negativ test. Utrolig kvalm og trøtt om dagen[emoji849] men likevel er jeg ikke gravid. Flott det[emoji23] ingen syklus heller her i gården[emoji12]
IMG_3495.JPG
 
Spennende [emoji16][emoji1303] Har du testet?

Lurer på å teste imorgen tidlig, men har bare «vanlige» tester, ikke sånne som man egentlig skal teste tidlig med[emoji85] Er også en liiiiten mulighet for at jeg er 6 dpo, men tviler på det! Tiden vil vise! Har fått noen små kviser idag (wuhuu) så blir sikkert TR snart[emoji57]
 
Bare et lite sidespor, men hvorfor blir hvilepulsen min registrert som 75 idag når jeg tydelig har vært nede på 52? Teller ikke det fordi jeg bare er raskt nedom og opp igjen?
IMG_0859.jpg
 
Arg. Opp noen hakk på pulsen. Negativ test. Utrolig kvalm og trøtt om dagen[emoji849] men likevel er jeg ikke gravid. Flott det[emoji23] ingen syklus heller her i gården[emoji12]
Vis vedlegget 253289

Føler meg deg, hadde forrige TR 10. mars og bare håper at det har skjedd en EL her.. Har hørt om ekstremtilfeller der testene ikke har slått ut før mange dager/uker på overtid, men det er kanskje ikke sånn i ditt tilfelle?[emoji28]
 
Bare et lite sidespor, men hvorfor blir hvilepulsen min registrert som 75 idag når jeg tydelig har vært nede på 52? Teller ikke det fordi jeg bare er raskt nedom og opp igjen?Vis vedlegget 253322

Tror det er fordi du da ikke har vært våken. Hvilepulsen skal jo måles når du har holdt deg i ro en stund, men er våken. Fitbit regner ut på en eller annen måte ved bruk av pulsen både når du sover og er våken, hvordan vet jeg ikke.
 
Bare et lite sidespor, men hvorfor blir hvilepulsen min registrert som 75 idag når jeg tydelig har vært nede på 52? Teller ikke det fordi jeg bare er raskt nedom og opp igjen?Vis vedlegget 253322

Det er vel gjennomsnittet på hvilepulsen ila døgnet? Ikke laveste målt hvilepuls. Min har også slike dypp innimellom.

I går var jeg nede i 56, men hvilepulsen er likevel 63 [emoji5]

IMG_0161.JPG

IMG_0162.JPG
 
Det er vel gjennomsnittet på hvilepulsen ila døgnet? Ikke laveste målt hvilepuls. Min har også slike dypp innimellom.

I går var jeg nede i 56, men hvilepulsen er likevel 63 [emoji5]

Vis vedlegget 253347
Vis vedlegget 253348

Ja det må jo være noe sånt at den finner laveste når man våkner, men da er det ikke rart jeg har så høy puls[emoji23] Når man samsover med ei på 9mnd så har man ikke tid til å «ligge stille og hvile» når man blir vekket for å si det sånn[emoji23]
 
Fikk forresten negativ test i dagtidlig, skal nok tre prikker til oppover så kommer TR tipper jeg siden det ligner på forrige gang[emoji1361]
IMG_0860.jpg
 
Føler meg deg, hadde forrige TR 10. mars og bare håper at det har skjedd en EL her.. Har hørt om ekstremtilfeller der testene ikke har slått ut før mange dager/uker på overtid, men det er kanskje ikke sånn i ditt tilfelle?[emoji28]

Joda alltid testa sent positivt i tidligere svangerskap. Men nå har jeg null peiling på om kroppen klarer el. Den har prøvd seg to ganger som jeg har registrert. Etter andre gang nå, så gadd jeg ikke følge med el tester lenger for kroppen er i ubalanse[emoji12][emoji85] har ikke fått tr heller så det er en indikasjon på at kroppen ikke klarer det enda. Blir spennende med gyn time i begynnelsen av mai for da skal alt sjekkes og forhåpentlig får jeg provera for å fremprovosere mensen [emoji4] tror kroppen min trenger litt hjelp til å starte systemet skikkelig igjen. Har alltid vært meget fruktbar. Så denne gang er det jo bare prevensjonen jeg gikk på sin feil at systemet ikke funker [emoji85]
 
Endelig ferdig med TR så da er jeg spent på å følge pulsen frem mot EL denne pp. Syntes jeg har hatt veldig ustabil puls siste dagene, men kanskje pga aktivitetsnivået.
Image1523909195.630513.jpg
 
Jeg vet ikke helt hva som foregår her, forventet stigning fram til IKM en av disse dagene, siden det var slik første syklus. På første bildet er EL rød ring og TR pil (for EL er vel ALLTID 14 dager før TR?). Hadde neg test idagtidlig, så kanskje TR kommer iløpet av dagen? Når tror dere det kan ha vært EL?[emoji28] Er det mulig at det ikke har vært engang, eller er det mulig å ha falsk EL uten at egget slipper men TR kommer allikevel? Er så redd for at ting ikke fungerer skikkelig etter fødselen[emoji51] Uansett, syns ting ser ganske annerledes ut enn forrige syklus men ingen pos tester enda iallefall...
IMG_1010.JPG
IMG_1009.jpg
 
Back
Topp