Kom et skikkelig stup idag, ikke så håpefull lenger for å si det sånn[emoji85]Vis vedlegget 253237
Når er ikm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom et skikkelig stup idag, ikke så håpefull lenger for å si det sånn[emoji85]Vis vedlegget 253237
Vis vedlegget 253073Vis vedlegget 253074
Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!
Vis vedlegget 253073Vis vedlegget 253074
Gøy å følge med! Første bilde fra forrige PP, trolig EL på markert dato, mens kom helt på bunn av kurven. Markert dato på bilde 2 er sannsynlig EL og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at pulsen nå går videre oppover!
Når er ikm?
Jeg TROR, med tre streker under tror, at det kanskje kan være om 1-4 dager[emoji28][emoji28]
Spennende [emoji16][emoji1303] Har du testet?
Arg. Opp noen hakk på pulsen. Negativ test. Utrolig kvalm og trøtt om dagen[emoji849] men likevel er jeg ikke gravid. Flott det[emoji23] ingen syklus heller her i gården[emoji12]
Vis vedlegget 253289
Bare et lite sidespor, men hvorfor blir hvilepulsen min registrert som 75 idag når jeg tydelig har vært nede på 52? Teller ikke det fordi jeg bare er raskt nedom og opp igjen?Vis vedlegget 253322
Bare et lite sidespor, men hvorfor blir hvilepulsen min registrert som 75 idag når jeg tydelig har vært nede på 52? Teller ikke det fordi jeg bare er raskt nedom og opp igjen?Vis vedlegget 253322
Det er vel gjennomsnittet på hvilepulsen ila døgnet? Ikke laveste målt hvilepuls. Min har også slike dypp innimellom.
I går var jeg nede i 56, men hvilepulsen er likevel 63 [emoji5]
Vis vedlegget 253347
Vis vedlegget 253348
Føler meg deg, hadde forrige TR 10. mars og bare håper at det har skjedd en EL her.. Har hørt om ekstremtilfeller der testene ikke har slått ut før mange dager/uker på overtid, men det er kanskje ikke sånn i ditt tilfelle?[emoji28]
Å så var vi nede igjen [emoji23] herre Berg og dalbane hos meg [emoji85]
Vis vedlegget 253480
Håper du får en avklaring snart [emoji173]️ Må være utrolig kjipt med så lange sykluser [emoji33] Krysser fingrer for deg [emoji257]
Pulsen holder seg oppe og jeg fikk svak strek på to tester i dag 10DPO så dette kan være starten på noe veldig spennende Vis vedlegget 253689