Noen som er med? Vi tar oss sammen. Husarbeid. Flylady inspirert (lang tråd, hopp gjerne til slutten

Vaskemaskinen igang med andre runde for dagen og oppvaskmaskinen er trolig ferdig

Men mitr fokus er ukens prosjekt, yttergangen. Og i løpet av dette min 5 min room rescue på soverommet

Deretter skal det jeg har av tid og energi på dagen gå med på kjøkkenet og i kveld skal jeg forsøke å få til mer av rutinene mine og en fin tracker-utfylling.
 
  • Liker
Reactions: BMC
Eller, mannen tar kjøkkenet og jeg fokuserer på klesvasken Altså inkl å brette

Jeg skal likevel ta litt på kjøkkenet, shine vasken og tørke komfyren om han ikke har gjort det i kveld.
 
Igang i alle fall.

Så må jeg bare fortsette
5d794ec3ee13c2a4bba222528f52abd2.jpg
 
Kommer meg overhodet ikke inn på denne tråden i appen og nettleser bruker jeg aldri til bv....
 
Kommer meg overhodet ikke inn på denne tråden i appen og nettleser bruker jeg aldri til bv....
Frustrerende.

Jeg har gått over til nettleser på mobil
 
Jeg tror jeg er klar til å bli med igjen :D
Ting faller på plass, i det minste på kjøkkenet.
 
Ramlet helt av lasset jeg, irriterer meg at jeg må inn på nettleser for å komme inn på denne tråden. Er nok en vanesak, men jeg LIKER IKKE nettleseren eneste som holder seg sånn noenlunde her er hotspotene, de tar jeg automatisk nå.
 
Ramlet helt av lasset jeg, irriterer meg at jeg må inn på nettleser for å komme inn på denne tråden. Er nok en vanesak, men jeg LIKER IKKE nettleseren eneste som holder seg sånn noenlunde her er hotspotene, de tar jeg automatisk nå.
Godt gjort at du tar Hotpot automatisk det gjør desverre ikke jeg enda
 
Godt gjort at du tar Hotpot automatisk det gjør desverre ikke jeg enda
Ja d har utrolig nok holdt seg veldig ryddig på kjøkkenbenken og gangen. Fornøyd med det :)
 
Ja d har utrolig nok holdt seg veldig ryddig på kjøkkenbenken og gangen. Fornøyd med det :)

Godt gjort det.

Her har ca alt stoppet opp for meg, både rutinene og planen for høstens gjennomgang av huset så derved står jeg her Eller rettere sagt ligger på sofaen Og ikke får gjort at jeg burde.

Og ser i det fjerne at jeg rydder huset for harde livet mens jeg pynter til jul til langt over midnatt og utmattet lander med "jaja, sånn ble det" i år også.

Det er enda lenge til jul så det skal være mulig å forebygge. Egentlig.
 
Jeg hadde sterke planer om å starte igjen denne uka. Begynte med å jobbe etter ungene var i seng i går.

Hvem er med i dag ?
 
Høres bra ut!

Jeg skal minimum fylle halve trackeren min i dag. Begynner trolig sånn rundt 2030 eller noe sånn. Når unga er i seng.

Kan derved purres om ingen oppdatering innen 21-2130.

Hva med deg ?
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jeg har også den listen frem mot jul som jeg må jobbe med.

Der har jeg som vanlig havnet på etterskudd. Yttergangen som var tatt er grodd igjen og ny fordeling med litt mer pr uke frmovet tilsier at jeg denne uken som mine "15 min" skal ta yttergangen på nytt, og faktisk vedlikeholde ved den hotspot-oppfølginga og dessuten begynne på gangen innenfor

Neste uke resten av den gangen og nok av gjesterommet til at svigermor kan sove der og lenger av listen skriver jeg ikke for den må trolig revideres deretter...
 
Her røyk oppvaskmaskinen av alle ting i går, føler det flyter på kjøkkenet når jeg ikke får satt vekk skitne kopper med en gang. I tillegg er barna hjemme med høstforkjølelse, jeg er litt pjusk og jeg kommer enda ikke inn på denne tråden i appen.. kommer kanskje sterkere tilbake neste uke eller noe :p
 
Jeg skal minimum fylle halve trackeren min i dag. Begynner trolig sånn rundt 2030 eller noe sånn. Når unga er i seng.

Kan derved purres om ingen oppdatering innen 21-2130.

Hva med deg ?

Her er det fremdeles ikke i orden etter flytting, men jeg har en plan likevel! Jeg skal rydde på kjøkkenet. Skal ikke ta på meg for mye, men jeg vil ha tatt oppvaskmaskinen, ryddet vasken og vasket komfyren.
 
Her er det fremdeles ikke i orden etter flytting, men jeg har en plan likevel! Jeg skal rydde på kjøkkenet. Skal ikke ta på meg for mye, men jeg vil ha tatt oppvaskmaskinen, ryddet vasken og vasket komfyren.

Hvordan går det?

Her har jeg 5,5 av 12 punkter skravlet men synes et par av dem er for "lette" til å telle så jeg skal ta noen til tenker jeg. Et hotspot eller to. Jeg er bare så trøtt og kald...
 
Hvordan går det?

Her har jeg 5,5 av 12 punkter skravlet men synes et par av dem er for "lette" til å telle så jeg skal ta noen til tenker jeg. Et hotspot eller to. Jeg er bare så trøtt og kald...

Fikk du det til?

Oppvaskmaskinen ble tømt og fylt opp igjen. Det står ting ved vasken, men det er ting som er skylt og skal i oppvaskmaskinen så det er greit. Jeg vasket vasken, og komfyren var visst allerede ren. Babysteg :)

I morgen håper jeg at vi kommer oss på plass i soverommet, og da kan jeg inkludere klesvask i planen.
 
Back
Topp