Noen som er gravide igjen?

Gratulerer med bryllup :-) giftet meg 4 juli. Pluss hadde dåp for min da 2,5 mnd gamle gutt på likt. Men ingen kasting av mine piller enda :-P hehe. Kos deg og ha en suuuuuper dag :-)

Hva gjorde dere med den lille på kvelden? Mini skal også døpes på lørdag. Skal ha barnevakt etter kirken og over natten. Gruer meg!!

Ene tanten (mannen sin søster)hadde hovedansvaret for han hele dagen, og hu hadde han overnattende fra fredag kveld til søndag ettermiddag. Det var litt fælt for meg, men gikk fint. Ellers så var han med på lokalet hele kvelden. Hadde med vognbaggen som han sov i når han ville.

Såg ut som han koste seg. Han fikk jo oppmerksomhet av mange når han ville og fred når han ville det. Var verre for meg som ikke fikk kose så mye med han. Siden hver gang jeg prøvte så fikk jeg beskjed om at jeg var brud og ikke skulle uroe meg for han.

Har egentlig lyst til å bli gravid igjen nå!! :D Men får vente litt, tenker jeg. Se lille jenta vår vokse litt først <3

Jeg har bare aldri begynt på prevansjon :-P. Så jeg håper på en til. Men blir jeg ikke gravid så begynner vi aktiv prøving til neste sommer. Jeg har vært klar for en til siden han ble født .

Jeg har bare aldri begynt på prevansjon :-P. Så jeg håper på en til. Men blir jeg ikke gravid så begynner vi aktiv prøving til neste sommer. Jeg har vært klar for en til siden han ble født .
Har ikke begynt på prevensjon jeg heller for vet jeg vil ha en til snart, så orker ikke det styret med og slutte på det igjen. Tok så ekstremt lang tid før syklusen ble normal sist gang :P

Ingen prevensjon her heller, men håper ikke noe skjer før jeg har begynt å jobbe igjen så det ikke blir kluss med foreldrepengene. :)

Bruker ikke prevensjon. Gjorde heller ikke mellom de to forrige og de er det litt mindre enn 2 år mellom. Passet perfekt ift jobb, var 12 uker på vei når jeg begynte å jobbe igjen mellom ungene. Har en liten følelse av at det blir kortere tid til nr 3 kommer. Kanskje fordi han sover i lengre perioder om natten enn nr 1. Jeg ammer. Tror jeg kommer til å ha lyst på barn hele livet, men mest sannsynlig er neste siste. Pappaen har en fra før av og da har vi fire, det er alltid det jeg har hatt lyst på. Har imidlertid begynt å prate litt om en evnt nr 5 sånn for sikkerhetsskyld ;)

Ingen prevensjon så...

Ta en test da!!! :D
Nei. Hvis det fortsetter en del over tid så vurderer jeg det nok. Trøtt kan være pga mindre søvn. Uggenhet noe man har spist :P men på en annen side så hadde jeg ikke så mye symtomer sist heller. Ikke son at jeg drikker alkohol eller andre ting som gravide må passe seg for og går på carazette

Har ikke begynt på prevensjon jeg heller for vet jeg vil ha en til snart, så orker ikke det styret med og slutte på det igjen. Tok så ekstremt lang tid før syklusen ble normal sist gang :p
Er det så stor forskjell fra prvansjon og uten?

Nei. Hvis det fortsetter en del over tid så vurderer jeg det nok. Trøtt kan være pga mindre søvn. Uggenhet noe man har spist :P men på en annen side så hadde jeg ikke så mye symtomer sist heller. Ikke son at jeg drikker alkohol eller andre ting som gravide må passe seg for og går på carazette

Da får vi vente og se alle sammen da ;)

Ja, ønsker oss 4barn :) begge kommer fra søskenflokker på 4stk. Ønsker det samme for våre små :)
Mindre vanlig i dag å være søskenflokk på 4. Artig du fant deg en som også var fra en likestor søskenflokk :) lykke til :)

Back
Topp