Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere vil ha veldig tette?Tja.. Gifter meg på lørdag, så kaster pillene om ikke så lenge ;-p kjører på liksom ;-p
Gifte deg?! Gratulerer!Tja.. Gifter meg på lørdag, så kaster pillene om ikke så lenge ;-p kjører på liksom ;-p
Tja.. Gifter meg på lørdag, så kaster pillene om ikke så lenge ;-p kjører på liksom ;-p
GratulererTja.. Gifter meg på lørdag, så kaster pillene om ikke så lenge ;-p kjører på liksom ;-p
Tja.. Gifter meg på lørdag, så kaster pillene om ikke så lenge ;-p kjører på liksom ;-p
Dere er begge enige ?Håper selv på å begynne å prøve innen året er ommeønsker 2 tette
![]()
Hehe. Håper på det. Han vet jeg vil ha 2 tette. Så han blir nok med på detDere er begge enige ?![]()
Kjekt dere ønsker en til dafår MIN del kunne jeg blitt gravid igjen nå, bare fordi jeg vet jeg har lyst på en til.. Men vet sambo er mer praktisk og vil vente til vi har en plan for påbygg av huset..per i dag har vi ikke eget soverom til minsten engang. Men planen er klar for antall rom, må bare se NÅR vi får startet prosessen.. DA tenker eg vi er klar for en til når ting er mer på stell
dog også sistemann!!
Ja d trodde jeg også ☺Kjekt dere ønsker en til datrodde babyen var sistemann
![]()
Greit å være enige daHehe. Håper på det. Han vet jeg vil ha 2 tette. Så han blir nok med på dethan ønsker seg egentlig det han og
![]()
Kjekt med flereJa d trodde jeg også ☺
Greit å være enige dajeg er litt mer redd for å miste rett til foreldre penger hvis jeg må i ulønnet permisjon. Men i det siste har jeg drømt flere ganger at jeg er gravid. Har også følt meg litt småuggen når jeg har hatt baby i bæresele og på magen. Hatt et par ganger jeg føler jeg må rape men føles som noe annet kommer opp. Selvfølgelig så begynner man å lure hvorfor. Også hatt noen dager hvor man føler seg ekstra trøtt om morgningen. Ikke tør jeg å tenke noe grundig på det, vedmindre det skjer ofte.
Greit å være enige dajeg er litt mer redd for å miste rett til foreldre penger hvis jeg må i ulønnet permisjon. Men i det siste har jeg drømt flere ganger at jeg er gravid. Har også følt meg litt småuggen når jeg har hatt baby i bæresele og på magen. Hatt et par ganger jeg føler jeg må rape men føles som noe annet kommer opp. Selvfølgelig så begynner man å lure hvorfor. Også hatt noen dager hvor man føler seg ekstra trøtt om morgningen. Ikke tør jeg å tenke noe grundig på det, vedmindre det skjer ofte.