Noen som begynner å få kul? :)

Jeg har fortsatt ikke noe særlig mage som synes.. Bare en jevn slapp kul liksom, haha.. Men, jeg har funnet ut at jeg plutselig kjenner livmoren veldig tydelig når jeg står! Hvis jeg flytter fingrene «skritt for skritt» oppover mot navlen så kjenner jeg veldig tydelig kanten.. -mye lenger opp enn jeg trodde.. ikke veldig mye under navlen faktisk :happy: Er 13+0 i dag eller i morgen..
 
Jeg forventet nesten uke 25. Mine gravidmager har definitivt vært mye større enn det der ved uke 25:) Artig vi er så ulike.

Ja man er forskjellige :) tidligste jeg har født er i uke 33 :) men har sett magen bli større å større for vært svangerskap :) å,vekta har gått fort opp :) heldigvis stabil på vekta denne gang:) ikke gått opp unormalt mye :)
 
Ja man er forskjellige :) tidligste jeg har født er i uke 33 :) men har sett magen bli større å større for vært svangerskap :) å,vekta har gått fort opp :) heldigvis stabil på vekta denne gang:) ikke gått opp unormalt mye :)
Jeg har gått forbi termin hver gang.
 
Jeg har ingen babykul enda. Like flat mage som alltid, men den kommer etterhvert så jeg stresser ikke :p Er 11+2
 
Noen gode tips til hvor vi kan kjøpe mammaklær? Er ikke fristende å bruke masse penger på klær som kun skal brukes kort tid:wacky:
 
Noen gode tips til hvor vi kan kjøpe mammaklær? Er ikke fristende å bruke masse penger på klær som kun skal brukes kort tid:wacky:
Dette blir kanskje siste svangerskapet:rolleyes:
 
Noen gode tips til hvor vi kan kjøpe mammaklær? Er ikke fristende å bruke masse penger på klær som kun skal brukes kort tid:wacky:
Jeg solgte unna mitt etter 2 svangerskap, skulle jo ikke ha flere barn ;)
Så nå som nr 3 er på vei så kjøpte jeg mammaklær på Finn til en billig penge, kjempe fornøyd :) uaktuelt å spytte i flere tusen på klær jeg kun skal bruke noen mnd
 
Jeg solgte unna mitt etter 2 svangerskap, skulle jo ikke ha flere barn ;)
Så nå som nr 3 er på vei så kjøpte jeg mammaklær på Finn til en billig penge, kjempe fornøyd :) uaktuelt å spytte i flere tusen på klær jeg kun skal bruke noen mnd
Ja veldig enig i det... Men vil helst prøve, eller ha returmulighet, så jeg tenkte mer på om det er noen nettbutikker/andre kjeder som har bra utvalg. Jeg var på hm på Jessheim, men der synes jeg utvalget var overraskende lite:arghh:
 
Ja veldig enig i det... Men vil helst prøve, eller ha returmulighet, så jeg tenkte mer på om det er noen nettbutikker/andre kjeder som har bra utvalg. Jeg var på hm på Jessheim, men der synes jeg utvalget var overraskende lite:arghh:
Zalando har stort utvalg og gratis retur!
 
Back
Topp