Jeg forventet nesten uke 25. Mine gravidmager har definitivt vært mye større enn det der ved uke 25 Artig vi er så ulike.Uke 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forventet nesten uke 25. Mine gravidmager har definitivt vært mye større enn det der ved uke 25 Artig vi er så ulike.Uke 36
Jeg forventet nesten uke 25. Mine gravidmager har definitivt vært mye større enn det der ved uke 25 Artig vi er så ulike.
Jeg har gått forbi termin hver gang.Ja man er forskjellige tidligste jeg har født er i uke 33 men har sett magen bli større å større for vært svangerskap å,vekta har gått fort opp heldigvis stabil på vekta denne gang ikke gått opp unormalt mye
Dette blir kanskje siste svangerskapetNoen gode tips til hvor vi kan kjøpe mammaklær? Er ikke fristende å bruke masse penger på klær som kun skal brukes kort tid
Jeg solgte unna mitt etter 2 svangerskap, skulle jo ikke ha flere barnNoen gode tips til hvor vi kan kjøpe mammaklær? Er ikke fristende å bruke masse penger på klær som kun skal brukes kort tid
Ja kanskjeDette blir kanskje siste svangerskapet
Ja veldig enig i det... Men vil helst prøve, eller ha returmulighet, så jeg tenkte mer på om det er noen nettbutikker/andre kjeder som har bra utvalg. Jeg var på hm på Jessheim, men der synes jeg utvalget var overraskende liteJeg solgte unna mitt etter 2 svangerskap, skulle jo ikke ha flere barn
Så nå som nr 3 er på vei så kjøpte jeg mammaklær på Finn til en billig penge, kjempe fornøyd uaktuelt å spytte i flere tusen på klær jeg kun skal bruke noen mnd
Zalando har stort utvalg og gratis retur!Ja veldig enig i det... Men vil helst prøve, eller ha returmulighet, så jeg tenkte mer på om det er noen nettbutikker/andre kjeder som har bra utvalg. Jeg var på hm på Jessheim, men der synes jeg utvalget var overraskende lite