Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, samme her med de to første spradet jeg stolt rundt med oppblåst mage på denne tiden,11+113+2 og har fått en kul. Men synes liksom det er «for tidlig», så jeg gjør det jeg kan for å skjule den enda..
what...? Du føler deg kvapsete? Jeg synes nesten det er litt dårlig gjort av deg å skrive det når du ser sånn ut jeg..!11+1, ikke særlig kul, større pupper, men ikke gått opp i vekt. Sluttet å trene ordentlig for snart 1 år siden grunnet en nakke og skulderskade og med lite energi for tida så blir det minimalt med mosjon så føler meg bare litt kvapsete..
Det er bare følelsen av å ikke orke noe hele tida. Og når man er vant til å være i god form med markerte magemuskler, så er det uvant å ikke trene i det hele tatt og gå med kroniske smerter i nakken og skulder etter bilulykke. Samt at lungene er veldig dårlige fordi jeg selv er født i uke 23what...? Du føler deg kvapsete? Jeg synes nesten det er litt dårlig gjort av deg å skrive det når du ser sånn ut jeg..!
Det der finnes ikke kvapsete i mine øyne. Fin kropp!11+1, ikke særlig kul, større pupper, men ikke gått opp i vekt. Sluttet å trene ordentlig for snart 1 år siden grunnet en nakke og skulderskade og med lite energi for tida så blir det minimalt med mosjon så føler meg bare litt kvapsete..
Håper du kan få hjelp til å bli kvitt smertene etterhvert. Kroniske nakkesmerter er noe ordentlig herk.....Det er bare følelsen av å ikke orke noe hele tida. Og når man er vant til å være i god form med markerte magemuskler, så er det uvant å ikke trene i det hele tatt og gå med kroniske smerter i nakken og skulder etter bilulykke. Samt at lungene er veldig dårlige fordi jeg selv er født i uke 23
Det var ikke store kulen da, blir gøy å se mange kulemager fremover!12+6 og definitivt fått mage! Men skyldes nok minst like mye småspising og ingen trening grunnet laber form første 12 uker som baby
Hehe, nei, men en del større enn jeg vanligvis er Er barn nr 3 også da. Gleder meg til det blir gravidmage, og ikke bare "blubb". Gøy å se hvor forskjellige vi, og svangerskapene er!Det var ikke store kulen da, blir gøy å se mange kulemager fremover!
Hvor tidlig fødte du nr 1?Vis vedlegget 311395 har litt baby mage ❤ like stor mage nå som jeg hadde ved fødsel med nr 1
Hvor tidlig fødte du nr 1?