Noen som begynner å få kul? :)

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Er 12+0, gravid med nr 4 og merker såvidt at det begynner å bli hardere/flatere over skambenet.. Bruker mine vanlige bukser uten problem.. Hvordan ligger det an hos dere andre som venter på babymagen?;)
 
Last edited:
12+0 idag, eneste jeg merker er på morgenen at magen er hard...buksene begynner å bli ubehagelig å ha på:wideyed: prøver å kjenne etter hver dag, men synes liksom ikke det er noe særlig endring....
 
Jeg husker fra mine tidligere svangerskap at magen kom veldig plutselig ;) Husker ikke helt når, men hver gang jeg har vært på ordinær ultralyd i uke 17-18 har jeg hatt en liten, men tydelig gravidmage.. Ei jeg kjenner som er i uke 16 nå, har veldig stor mage! Ser ut som hun er minst 6 mnd på vei. Så det er jo store forskjeller..
 
Om kvelden er magen min mega gravid, og jeg er bare 11 uker på vei :) ellers så er jeg bare kvappsete vil jeg si, ser bare lubben ut :shifty:
Men gravidbuksene er så vidt funnet fram, de er mer behagelig å gå med nå. Jeg vil nok ha bra mage innen oul, jeg blir stor som gravid
.
 
Men, jeg leser at livmoren ikke kommer over skambenet så tidlig.. men alikevel har jeg sett flere med skikkelig tydelig rund kul så tidlig som uke 13-14..!? Det ser IKKE bare ut som fett/bilring:joyful: Jeg antar at hos noen så vokser livmoren tidligere opp av bekkenet enn hos andre.. Jeg er «ganske» lang (1.72.) Og jeg har alltid fått senere mage, og ikke blitt så stor som mange andre.. Hadde jeg vært veldig tynn hadde det nok vært annerledes kanskje, men det er jeg ikke, haha:hilarious:
 
Har fått antydning til en liten kul nederst på magen, synes godt på kvelden når jeg er oppblåst i tillegg :hilarious: Merker at buksene er strammere så tipper jeg kommer til å kjøpe min første gravidbukse snart :happy:
 
Men, jeg leser at livmoren ikke kommer over skambenet så tidlig.. men alikevel har jeg sett flere med skikkelig tydelig rund kul så tidlig som uke 13-14..!? Det ser IKKE bare ut som fett/bilring:joyful: Jeg antar at hos noen så vokser livmoren tidligere opp av bekkenet enn hos andre.. Jeg er «ganske» lang (1.72.) Og jeg har alltid fått senere mage, og ikke blitt så stor som mange andre.. Hadde jeg vært veldig tynn hadde det nok vært annerledes kanskje, men det er jeg ikke, haha:hilarious:
Jeg leste akkurat på babyverden appen min at livmoren vokser opp av bekkkenet nå, 11 uker...så det er nok ikke umulig at noen får kul tidig ;)
 
Livmoren min er par cm under navelen, er 14+0 idag, har vært gravid før :) Har en synlig tutmage :)
 
Min mage har aldri fulgt de teoriene. Folk har gjerne begynt å spørre om jeg er gravid fra 5-6 uker på vei. Da er det antagelig mest luft på et eller annet vis, (uten at jeg har vært fisete). Jeg legger alltid mest på meg første trimester, så magen min er nok mest at jeg blir feit fort, men ser gravid ut.

Her er 3 dager før eggløsning (1+4) og 11+4:

52B907AE-CEF8-4E4B-BE6A-732D62DE643B.jpeg 8A59DBA6-27FB-4675-A800-26F9C3C7ABEB.jpeg
 
Last edited:
Jeg begynte allere for to uker siden og merke at magemusklene er slappere, mindre "på" liksom. Så magen så mindre stram ut. Nå begynner det å være en liten kul, men om jeg kjenner livmor eller ikke, det aner jeg ingenting om :) Hvordan kjenner man det? :shy:
 
14 uker på vei og folk tror jeg er halvveis. barn nr 3, og magen har kommet tidlig med alle men stadig tidligere for hvert svangerskap
 
10+2 og ja, magen kan ikke lenger skjules. Men jeg har veldig my overflødig hud etter vektnedgang, men magen vises godt. Nr 2 her da.
 
Min mage har aldri fulgt de teoriene. Folk har gjerne begynt å spørre om jeg er gravid fra 5-6 uker på vei. Da er det antagelig mest luft på et eller annet vis, (uten at jeg har vært fisete). Jeg legger alltid mest på meg første trimester, så magen min er nok mest at jeg blir feit fort, men ser gravid ut.

Her er 3 dager før eggløsning (1+4) og 11+4:

Vis vedlegget 311278 Vis vedlegget 311279

Wow!! Det var kulen sin, det! :woot: :Heartred

Nå ble jeg litt misunnelig, jeg er 14+1 med mye mindre kul. Og vil ha større kul så jeg ser mer gravid enn feit ut :rolleyes:
 
Wow!! Det var kulen sin, det! :woot: :Heartred
Jeg ler litt for meg selv når folk på forumet spør om magen har begynt å synes. Eh, ja vil si det:hilarious: Nå var jo ikke magen min helt flat i utgangspunktet, men det var ikke så langt unna heller.
 
Jeg leste akkurat på babyverden appen min at livmoren vokser opp av bekkkenet nå, 11 uker...så det er nok ikke umulig at noen får kul tidig ;)

Kan hende at livmoren presser frem andre organer som gjør at magen titter frem. Selvom livmoren fortsatt ligger langt nede.. bare en tanke!
 
Kan hende at livmoren presser frem andre organer som gjør at magen titter frem. Selvom livmoren fortsatt ligger langt nede.. bare en tanke!
Jeg tror alle mine magemuskler kollektivt tenker "Oh, vi kjenner HCG-hormon. Da kan vi ta 9 mnd pause dere! Slipp alt løst!"
 
Min mage har aldri fulgt de teoriene. Folk har gjerne begynt å spørre om jeg er gravid fra 5-6 uker på vei. Da er det antagelig mest luft på et eller annet vis, (uten at jeg har vært fisete). Jeg legger alltid mest på meg første trimester, så magen min er nok mest at jeg blir feit fort, men ser gravid ut.

Her er 3 dager før eggløsning (1+4) og 11+4:

Vis vedlegget 311278 Vis vedlegget 311279

Det ser ut som meg før og etter middag :joyful:
Jeg har også flat mage til vanlig, men får bolle mage når jeg har spist :cool:
 
Det ser ut som meg før og etter middag :joyful:
Jeg har også flat mage til vanlig, men får bolle mage når jeg har spist :cool:
Min mage er stor når jeg står opp om morgenen:) Den er på ingen måte flat til vanlig lenger.
 
519EEF1C-A68F-4CE4-946C-0B3A976CFBA2.jpeg har ikke fått noe spesiell stor mage denne gangen. Fikk mage fort forje svangerskap (uke 13-14) Men den kommer nok sånn plutselig, i uke 20 tenker jeg ☺️ Dette bilde er tatt i går 13+0.
 
Back
Topp