Er 12+0, gravid med nr 4 og merker såvidt at det begynner å bli hardere/flatere over skambenet.. Bruker mine vanlige bukser uten problem.. Hvordan ligger det an hos dere andre som venter på babymagen?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste akkurat på babyverden appen min at livmoren vokser opp av bekkkenet nå, 11 uker...så det er nok ikke umulig at noen får kul tidigMen, jeg leser at livmoren ikke kommer over skambenet så tidlig.. men alikevel har jeg sett flere med skikkelig tydelig rund kul så tidlig som uke 13-14..!? Det ser IKKE bare ut som fett/bilring Jeg antar at hos noen så vokser livmoren tidligere opp av bekkenet enn hos andre.. Jeg er «ganske» lang (1.72.) Og jeg har alltid fått senere mage, og ikke blitt så stor som mange andre.. Hadde jeg vært veldig tynn hadde det nok vært annerledes kanskje, men det er jeg ikke, haha
Min mage har aldri fulgt de teoriene. Folk har gjerne begynt å spørre om jeg er gravid fra 5-6 uker på vei. Da er det antagelig mest luft på et eller annet vis, (uten at jeg har vært fisete). Jeg legger alltid mest på meg første trimester, så magen min er nok mest at jeg blir feit fort, men ser gravid ut.
Her er 3 dager før eggløsning (1+4) og 11+4:
Vis vedlegget 311278 Vis vedlegget 311279
Jeg ler litt for meg selv når folk på forumet spør om magen har begynt å synes. Eh, ja vil si det Nå var jo ikke magen min helt flat i utgangspunktet, men det var ikke så langt unna heller.Wow!! Det var kulen sin, det!
Jeg leste akkurat på babyverden appen min at livmoren vokser opp av bekkkenet nå, 11 uker...så det er nok ikke umulig at noen får kul tidig
Jeg siterer bare det som står i appenKan hende at livmoren presser frem andre organer som gjør at magen titter frem. Selvom livmoren fortsatt ligger langt nede.. bare en tanke!
Jeg tror alle mine magemuskler kollektivt tenker "Oh, vi kjenner HCG-hormon. Da kan vi ta 9 mnd pause dere! Slipp alt løst!"Kan hende at livmoren presser frem andre organer som gjør at magen titter frem. Selvom livmoren fortsatt ligger langt nede.. bare en tanke!
Min mage har aldri fulgt de teoriene. Folk har gjerne begynt å spørre om jeg er gravid fra 5-6 uker på vei. Da er det antagelig mest luft på et eller annet vis, (uten at jeg har vært fisete). Jeg legger alltid mest på meg første trimester, så magen min er nok mest at jeg blir feit fort, men ser gravid ut.
Her er 3 dager før eggløsning (1+4) og 11+4:
Vis vedlegget 311278 Vis vedlegget 311279
Min mage er stor når jeg står opp om morgenen Den er på ingen måte flat til vanlig lenger.Det ser ut som meg før og etter middag
Jeg har også flat mage til vanlig, men får bolle mage når jeg har spist