noen med refluks barn her?

ok, jeg tror min bestefar alltid har hatt det.
natten har vært et problem her og i det siste[&:]
veldig spent på hva som kommer til å skje på riksen, ikke lenge til nå 28 jan.
husker du hvor mye utslag din sønn hadde på ph målingen i %?

Nei det klarer jeg ikke å huske. Men de sa at operasjon bør vurderes om ei stund hvis plagene fortsetter. Men at en slik operasjon medfører endel komplikasjoner slik at det må være siste utvei. Derfor ville de avvente.
Hvordan er nettene hos dere da? Å spiser gutten din bra? 

han våkner ofte, noen ganger virker det som om han prøver å sove, men klarer det ikke.
han spiser dårlig i perioder, ofte i mange dager, men så kan han få skikkelig matlyst igjen, så det varierer

har ei på 3 år med reflux i "begge ender" og med nedsatt imunforsvar.
har alltid en eller annen infeksjon i kroppen så opperasjon har vært uaktuellt så langt

[:)] Hei.
Har to barn med reflux(gutt 12,jente 9 ) Eldstemann var fikk en veldig effektiv medisin(husker ikke navn),men den ble trukket fra markedet etter noen år pga. dødsfall. Jenta hadde også andre plager,så det tok 3 år før det ble oppdaget. Hun skrek masse og var veldig plaget av noe de kalte reflux kramper. Kommer når hun ligger eller blir opphisset (sint ,gråter ol.) Da får hun kramper og pustestopp. Er visst fordi magesyra havner i luftrøret. Har ikke vanvittig mange oppstøt,men de er veldig sure og kraftige.  Har brukt losec,med varierende virkning. Var litt bedre i6-7 årsalderen,men skal nå undersøkes igjen da det har blitt værre. Har funnet ut ettervært at sjokolade,yoghurt(veldig),appelsinjuice,jordbær,mat med krydder forværrer det. Ellers var det snakk om operasjon,men vi valgte å se tiden an,da det visstnok var endel minus ved det også. Var mye skriking om natta til ca.3 årsalderen,men så ble det bedre[&:] Skriv en epistel om noen av ungene deres blir operert da,kunne vært greit å høre fra noen som har prøvd det

Back
Topp