Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er under utredning for dette, aner ikke hva det er egentlig og hvilken betydning det har/får når jeg nå akkurat har testet positivt. Vil gjerne høre andres erfaringer, syn og råd på dette, dersom det er flere her.
Jeg har ME. Er som du vet ikke gravid enda
ME er en utmattelsessykdom. Og under utredning så vil de gjerne utelukke alt annet, før de stiller diagnosen. Men hos noen er det veldig tydelig hva det er de har.
Mht til svangerskap så kan du bli ekstra sliten, og en forverring i helsa, noen kjenner kanskje ikke noe særlig. ME er like ulik som det er mennesker på jorda, ingen opplever det helt likt.
Ta gjerne kontakt på pm hvis det er noe du lurer på i forhold til utredninga, eller andre sp.mål hvordan leve med ME etc.
Har hatt diagnosen snart 1.5 år nå, men syk siden 2008, sikkert før siden den kom sakte krypende på meg.
Her er også en link til en tråd her på forumet for de med ME og gravid http://forum.babyverden.no/threads/gravid-med-me.1850978/
Håper flere kan komme med råd og erfaringer til deg
Lykke til med utredninga!