ThereseAndrea
Flørter med forumet
Har hatt hodepine i ett strekk nå i tre måneder, og vil gjerne finne ut hva som kan hjelpe. Likner ikke på migrene, er mer som en spenningshodepine, har ganske stramme muskler i nakke og skuldre. Ingen nakkesmerter egentlig, bare stram. Hodepinen flytter litt rundt, gir ofte prikking og nummenhetsfølelse i ansiktet og smerter bak det ene øyet. I tillegg har jeg prikking i fingrene. Har prøvd masse strekning og tøying, masse, varme bad, fysioterapi, men den slipper ikke taket. Tror ganske sikkert det stammer fra nakken, men av og til blir jeg likevel redd for at det kan være noe farlig. Skal ta MR av hodet denne uken, blir litt nervøs av tanken.
Er det noen andre som har liknende type hodepine som kan berolige meg litt? Har dere funnet noe som hjelper? Det er ikke veldig sterke smerter, men likevel hemmende nok siden det er så konstant. Veldig stiv i nakken om morgenen,så har prøvd med forskjellige madrasser og puter men ikke funnet noen løsning foreløbig. Takknemlig for tips!
Er det noen andre som har liknende type hodepine som kan berolige meg litt? Har dere funnet noe som hjelper? Det er ikke veldig sterke smerter, men likevel hemmende nok siden det er så konstant. Veldig stiv i nakken om morgenen,så har prøvd med forskjellige madrasser og puter men ikke funnet noen løsning foreløbig. Takknemlig for tips!