Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trokke æ æ fra så langt unna dæ for æ au ligår å maule rægår mens æ siddår me tean i tanga!Næi, ikkje vest. Mi liå åss ikkje når det blir fårr kaldt. Mi må ha sol å sjø å rægå, mens mi siddå me tea i tanga.
Ikke verstDer ja, rundt Kristiansand?
Spot on Cakka!Trokke æ æ fra så langt unna dæ for æ au ligår å maule rægår mens æ siddår me tean i tanga!
Men er du kanskje litt lengre øst enn meg - ca Grimstad??
Møre og Romsdal?Hehe, detti var arti!
Hær je kjæm fra, står vi opp om mårran og smør ei kakuskive tel frokost. (Håpe'n itte dætt i gølvet!)
Vi kvile duggurs og vi kjæm innat tel mæddas. Vi besøke'n Anne og a Martin (den eldre garde gjør vaffal dæ)
Je er itte fra non storby førr å si de slik.. Je er fra lændet je ama! Jintom og guttom sie je å..![]()
Hehe, nei, det er nok et godt stykkje unna gitt. Vi tala litt breiere vi.. å dræææg liksom litt på vokala..Møre og Romsdal?
Hehe, nei, det er nok et godt stykkje unna gitt. Vi tala litt breiere vi.. å dræææg liksom litt på vokala..
Ell no sånn.. je er itte akkurat flinkest tel å skrive korrekt, sjøl om jeg nok er en av få "ungdom" som har høllt på dialekta.![]()
Det nærme seg!Er du ifra Toten?![]()
Dær æ kommer fra e alle ganske bitter ætter ka som skjedde i går. Men æ e utfløtta, å nu sist æ va i hjæmbyen min blei æ overraska over kor mærkeli dein dialækta hørtes ut. Næssn som på tv! Æ har bodd en ainna plass i næssn 3 år nu, å æ mærke at mye har førandra sæ på dialækta mi, men bare sånn småpirk.
Hehe, japp!Tromsø? Gikk visst litt dårlig med fotballen![]()
Tru itte du kjæm mye nærmere enn det, nei!kakuskiv er jo Hamar.. Kan jo være flere steder i Hedmark som spiser kaku til frokost
![]()
Tru itte du kjæm mye nærmere enn det, nei!
Hehe. Jeg er nabo med Sigbjørn Johnsen![]()