Noen med dialekt her?

HeR e det ofte reggen å det blåse masse, men me har någen av di finaste sandstRendene :)
Nå har eg akkorat spist ei sjeva me sjokoladepålegg å drokke ei sjokomelk- MmmmmmMM :D
Ongen e levert i barnehagen å eg ska nå rydda i huse :p
Ha ein supår dag alle samen :)

Rogaland:P. Eller nordvest en plass kanskje. Ser for meg du prater sånn som værdame eli kari?

Ja, eg har dialekt. Nå er eg sjukemeldt tjuge prosent, så eg skal ha fri på onsdager framover. Nå fyrær eg i ømmen og ventær på at maten som stend i ømmen skal bli ferdig. Klarer du å gjette henn eg kjem i frå ? Me sier au " hått e klokka? " "håkken kjem i kveld?" .

Telemark eller aust agder?

Telemark eller aust agder?

Vest-telemark er det iallfall.

Svigerinna mi og familien er fra Seljord og Fyresdal, og de sier iallfall hått e klokka, og raukvilevipp - som forøvrig er gyngestol/lenestol for oss andre :P

Svigerinna mi og familien er fra Seljord og Fyresdal, og de sier iallfall hått e klokka, og raukvilevipp - som forøvrig er gyngestol/lenestol for oss andre :p

Oooh, jeg er god. Men aner ikke hvilken bygd jeg ville tippa da ;)

Svigerinna mi og familien er fra Seljord og Fyresdal, og de sier iallfall hått e klokka, og raukvilevipp - som forøvrig er gyngestol/lenestol for oss andre :p

hehe.. ikke så langt fra seljord, men er ikke vest-telemark. bor i bø jeg :) 20 min unna seljord :)

Trodde Bø bare var badeland, ei elv, en campingplass og en bensinstasjon;)

Trodde Bø bare var badeland, ei elv, en campingplass og en bensinstasjon;)

hehe.. da tar du veeeldig feil ! her har vi faktisk en av de mest ettertrakta høyskolene i landet, du kan google kroa i bø f.eks ;) og vi har faktisk 4 campingplasser :P

Rogaland:p. Eller nordvest en plass kanskje. Ser for meg du prater sånn som værdame eli kari?

Hehehe, det stemme! ;)
Bor 25min fra stavanger :)

hehe.. da tar du veeeldig feil ! her har vi faktisk en av de mest ettertrakta høyskolene i landet, du kan google kroa i bø f.eks ;) og vi har faktisk 4 campingplasser :p

Unnskyld :P Haha.

Har hørt mye om høyskolen og studentmiljøet når jeg tenker meg om i grunn ;).

hehe.. ikke så langt fra seljord, men er ikke vest-telemark. bor i bø jeg :) 20 min unna seljord :)

Trodde bø var under vest-telemark siden seljord var det jeg :P
Der kan du se.. o_O

Har forøvrig vært mye på Kroa...litt mye tequilla og mexicano hatter :P

X'svigers har vogn på Beverøya, så vi blir nok å ta en tur oppover til sommer'n :)

Back
Topp