Noen i samme situasjon?

Huff :( Men ikke mist motet! På’n igjen[emoji4][emoji1319]

Vært en busy morning assa[emoji28] Ringte CFC, de anbefalte å vente en syklus med hormoner. Hvis det ikke gikk den tredje gangen heller skulle jeg prøve hormoner før fjerde gangen, og sjekk av eggledere.
Men, gidder ikke å vente til neste gang med å sjekke eggledere, så skal gjøre det på fredag før skanning av eggfollikel hos gynekologen min..
Så da får vi se neste fredag da, om de er tette, eller om det er egga mine som er ekstremt motstandsdyktige[emoji19]
 
Vært en busy morning assa[emoji28] Ringte CFC, de anbefalte å vente en syklus med hormoner. Hvis det ikke gikk den tredje gangen heller skulle jeg prøve hormoner før fjerde gangen, og sjekk av eggledere.
Men, gidder ikke å vente til neste gang med å sjekke eggledere, så skal gjøre det på fredag før skanning av eggfollikel hos gynekologen min..
Så da får vi se neste fredag da, om de er tette, eller om det er egga mine som er ekstremt motstandsdyktige[emoji19]

Det virker som en veldig god ide[emoji4] Bare det å få sjekket de er jo et stressmoment mindre å tenke på i ettertid, og alt som kan elimineres bort av det er jo bra[emoji4] Og godt at du har en plan med hormoner om det ikke går på tredje forsøk! Men du nevnte ikke Femar til de? Kanskje du kunne begynt allerede nå[emoji57]

Har fortsatt ståltrua på et 2019mirakel[emoji173]️
 
Det virker som en veldig god ide[emoji4] Bare det å få sjekket de er jo et stressmoment mindre å tenke på i ettertid, og alt som kan elimineres bort av det er jo bra[emoji4] Og godt at du har en plan med hormoner om det ikke går på tredje forsøk! Men du nevnte ikke Femar til de? Kanskje du kunne begynt allerede nå[emoji57]

Har fortsatt ståltrua på et 2019mirakel[emoji173]️

Ja, tenkte det jeg og. Er deilig å få det unnagjort, for har faktisk vært litt bekymret for at det kan være det som er problemet.
Snakket med en lege til morran i dag, og han anbefalte å vente denne syklusen og starte med hormoner neste. Han sa at de insaminerte ikke hvis det ble mer enn to eggfollikeler modne....
Jeg kjenner at dette tar på litt psykisk altså[emoji17] Men, jeg holder motet oppe enn så lenge[emoji4]
 
Da var jeg igang med runde tre. Vannskanning i dag var Ok, og en eggfollikel på 16 mm. Blir insaminering på mandag. Alle gode ting er tre sier de, så da er det bare å og håpe at det går bra denne gangen...
 
Da var jeg igang med runde tre. Vannskanning i dag var Ok, og en eggfollikel på 16 mm. Blir insaminering på mandag. Alle gode ting er tre sier de, så da er det bare å og håpe at det går bra denne gangen...

Krysser alt for inseminering nr.3[emoji4] Masse lykke til!
 
Jeg skal også i gang alene, men blir nok ikke før november. Mistet nå nylig. Hadde nok vært klar til oktober, men da blir det barn i fellesferien - og tør ikke satse på det når jeg er alene og trenger hjelp fra andre [emoji85]

Lykke til dere som er i gang [emoji173]️

Har så langt bare brukt ferskforsøk. Neste skal jeg i gang med fryseforsøk. Bør kanskje begynne å kartlegge eggløsning allerede da? Virker litt mer stress. Er det det?
 
Jeg skal også i gang alene, men blir nok ikke før november. Mistet nå nylig. Hadde nok vært klar til oktober, men da blir det barn i fellesferien - og tør ikke satse på det når jeg er alene og trenger hjelp fra andre [emoji85]

Lykke til dere som er i gang [emoji173]️

Har så langt bare brukt ferskforsøk. Neste skal jeg i gang med fryseforsøk. Bør kanskje begynne å kartlegge eggløsning allerede da? Virker litt mer stress. Er det det?

Masse lykke til[emoji173]️ Har ikke erfaring med ivf, kun inseminering. Men like greit å begynne å forberede uansett sikkert[emoji4] Stress er det nok uansett situasjon, men ikke så mye at man ikke takler det når ønsket om baby er så intens[emoji7] Bruker du EL-tester kanskje? Jeg brukte tester og app for å kartlegge i lang tid før jeg startet prosessen[emoji4] (kontrollfreak som jeg er!)
 
Uff, hadde hatt eggløsning jeg[emoji20] Hun kunne jo ikke se når det hadde skjedd da.... Krysser bare fingrene for at det går bra, for tror dette må være siste gangen min...
 
Uff, hadde hatt eggløsning jeg[emoji20] Hun kunne jo ikke se når det hadde skjedd da.... Krysser bare fingrene for at det går bra, for tror dette må være siste gangen min...

Satser på at det nettopp hadde skjedd
 
Ja, håper virkelig det! Kunne se den follikelen egget lå inni godt under skanningen, men egget hadde vandret. Håper bare at siden den follikelen var så godt synlig at eggløsningen skjedde akkurat. Kunne jeg bare ha funnet ut hvor lenge den follikelen er synlig etter eggløsning hadde jeg vært litt klokere, men der har Dr.google ingen gode svar å gi gett[emoji38]
 
Håper veldig på dine vegne :) hehe, nei d e vell ikke alt som er like lett å finne svar på på google dessverre. får håpe ventetiden går fort da[emoji3]
 
Herregud, hvor kjekt hadde det ikke vært om det bare dukket opp en mld på tlf «gratulerer, det klaffet denne gangen:)»
 
Back
Topp