Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har faktisk vurdert det.I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?»Har dere hørt på makan?
![]()
Brukte det jo bare én gang, og synes det var det aller fineste jeg fant. Det synes jeg jo enda, men vil ikke strikke to helt like heller. 
I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?»Har dere hørt på makan?
![]()

Såå koselig! Del gjerne underveis hva du strikkerJA! Det strikkes masse!Gleder meg til å strikke babytøy. Jeg skal strikke Regndråpe hentesett fra Luddistrikk
![]()
Jeg tror jeg går for Louise Hentesett fra Havrebarna denne gangen.
Åh, det var fint!JA! Det strikkes masse!Gleder meg til å strikke babytøy. Jeg skal strikke Regndråpe hentesett fra Luddistrikk
![]()

Åååh, Garntopia teppe er såååå fint! Strikket det sist jeg også. Jeg gikk mye frem og tilbake mens jeg ventet på å bli gravid, lurte på om jeg skulle strikke samme nå eller noe nytt. Men nei, det blir samme, bare i annen fargeStrikket garntopia babyteppe til storebroren. Det var også det eneste strikketøyet jeg fullførte det svangerskapet
Vet ikke hva jeg skal gå i gang med nå
Vis vedlegget 414610

Jeg har hatt Sunday suit til storebror i flere størrelser, varm men ikke for tykkHva synes dere er den beste heldressen?![]()

Ja, tenkte den jeg ogJeg har hatt Sunday suit til storebror i flere størrelser, varm men ikke for tykk![]()