Noen her som strikker, syr eller hekler?

I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?» :oops: Har dere hørt på makan?:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg har faktisk vurdert det. :hilarious: Brukte det jo bare én gang, og synes det var det aller fineste jeg fant. Det synes jeg jo enda, men vil ikke strikke to helt like heller. :laughing002

I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?» :oops: Har dere hørt på makan?:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Mannfolk. :rolleyes::laughing002

Både strikker og syr, men lager aldri noe avanserte greier. Går mest i strikking :)

Last edited:
JA! Det strikkes masse! :dance008 Gleder meg til å strikke babytøy. Jeg skal strikke Regndråpe hentesett fra Luddistrikk :Heartred
Såå koselig! Del gjerne underveis hva du strikker :love017 Jeg tror jeg går for Louise Hentesett fra Havrebarna denne gangen.:Heartred

Strikker babyteppe nå til søstra mi som har termin i februar. Men nå må jeg kanskje lage noe til min egen baby også :love7

Last edited:
Strikket garntopia babyteppe til storebroren. Det var også det eneste strikketøyet jeg fullførte det svangerskapet :hilarious:
Vet ikke hva jeg skal gå i gang med nå
Screenshot_20230912_145840_com.instagram.android.jpg

Strikket garntopia babyteppe til storebroren. Det var også det eneste strikketøyet jeg fullførte det svangerskapet :hilarious:
Vet ikke hva jeg skal gå i gang med nå
Vis vedlegget 414610
Åååh, Garntopia teppe er såååå fint! Strikket det sist jeg også. Jeg gikk mye frem og tilbake mens jeg ventet på å bli gravid, lurte på om jeg skulle strikke samme nå eller noe nytt. Men nei, det blir samme, bare i annen farge :Heartred

Har begynt på Bellateppe :love017 Tar visst en evighet! Ønsker meg egentlig garntopiateppe også. Tar det fryktelig lang tid å strikke?:shy:

Fant en over halvferdig strømpebukse som jeg begynte på til forrigemann, men som aldri blei ferdig. Nå blir den ferdig :happy:
Det er sandnesgarn hefte 1719
Screenshot_20230913_105439_com.google.android.apps.docs.jpg

Jeg har tenk å stikke ❤️ men venter til jeg e over 12 uker hvertfall, da blir det kanskje noe nøytralt i starten og så mer når jeg vet kjønn. Blir kjekt å se alt dere andre tenker å strikke og få litt tips.

Back
Topp