Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har faktisk vurdert det. Brukte det jo bare én gang, og synes det var det aller fineste jeg fant. Det synes jeg jo enda, men vil ikke strikke to helt like heller.I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?» Har dere hørt på makan?
I går sa samboeren min noe av det frekkeste jeg noengang har hørt! Jeg sa jeg ikke klarte å slutte å tenke på hentesett, og han sa «kan vi ikke bare bruke det samme som sist?» Har dere hørt på makan?
Såå koselig! Del gjerne underveis hva du strikker Jeg tror jeg går for Louise Hentesett fra Havrebarna denne gangen.JA! Det strikkes masse! Gleder meg til å strikke babytøy. Jeg skal strikke Regndråpe hentesett fra Luddistrikk
Åh, det var fint!JA! Det strikkes masse! Gleder meg til å strikke babytøy. Jeg skal strikke Regndråpe hentesett fra Luddistrikk
Åååh, Garntopia teppe er såååå fint! Strikket det sist jeg også. Jeg gikk mye frem og tilbake mens jeg ventet på å bli gravid, lurte på om jeg skulle strikke samme nå eller noe nytt. Men nei, det blir samme, bare i annen fargeStrikket garntopia babyteppe til storebroren. Det var også det eneste strikketøyet jeg fullførte det svangerskapet
Vet ikke hva jeg skal gå i gang med nå
Vis vedlegget 414610
Jeg har hatt Sunday suit til storebror i flere størrelser, varm men ikke for tykkHva synes dere er den beste heldressen?
Ja, tenkte den jeg ogJeg har hatt Sunday suit til storebror i flere størrelser, varm men ikke for tykk