Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Ihne
På rema er det UB tillegg om du jobber mer enn 15t i uka (tror det var noe sånt).
Og tro meg.. de er sleipe og passer på at du ikke overstiger det timeantallet i uka[;)]
Jepp.. Franchisetakeren får bonus for å holde tillegg og lønnskostnader nede..
ORIGINAL: Rævvabakfram
ORIGINAL: tipp
Var det noen form for tillegg.Kvelds tillegg
Ja, men det er bare for de med fast! Fikk ikke tillegg siden jeg bare var ekstra...[&:]
Ble fast etterhvert og da fikk jeg tillegg etter kl 16 i helgene og kl 19 på hverdagene.. TROR jeg. Hvor mye husker jeg ikke, men ble ikke rik av det [8D]
ORIGINAL: Azoria
Jobber på Rimi og har 128, ettellerannet som lås. I tillegg kommer jo UB-greiene jeg aldri husker og 3 kr (tror det er pr time) i tillegg de dagene jeg åpner/stenger. På kontrakten har jeg 5,5 timer pr uke, men har ALDRI jobbet så lite. På det meste jobbet jeg over 50 timer på en uke.
ORIGINAL: Grimera
Jobber på Kiwi og har grunnlønn på 130 kr. Får UB tillegg dersom jeg jobber over 12 timer i uka/48 timer i mnd. Jeg gjør stort sett aldri det så UB satsene er jeg ikke helt sikre på.
ORIGINAL: Azoria
Jobber på Rimi og har 128, ettellerannet som lås. I tillegg kommer jo UB-greiene jeg aldri husker og 3 kr (tror det er pr time) i tillegg de dagene jeg åpner/stenger. På kontrakten har jeg 5,5 timer pr uke, men har ALDRI jobbet så lite. På det meste jobbet jeg over 50 timer på en uke.
ORIGINAL: leahsmam
UB tilleggene er på 21, 42 og 84.... jobber på kiwi og har 131 kr timen..
Og det er 21 kr Pr time..?? men hva er 42 og 84.Når kommer de tallene inn i bildet
Og det er 21 kr Pr time..?? men hva er 42 og 84.Når kommer de tallene inn i bildet
UB-tillegg er noe man har rett på kun hvis bedriften har tariffavtale. Hvis man får det uten tariffavtale, er det kun velvilje fra bedriftens sde. En måte å sire det på, er å få ca halvparten eller alle ansatte organisert, og kreve tariffavtale. Bedrften kan ikke nekte. Dere fyller ut et skjema, sender til forbundet og de tar seg av alt derfra. [:)] Tarif dekker mye mer enn lønnsbestemmelser, da.
UB-tillegg er noe man har rett på kun hvis bedriften har tariffavtale. Hvis man får det uten tariffavtale, er det kun velvilje fra bedriftens sde. En måte å sire det på, er å få ca halvparten eller alle ansatte organisert, og kreve tariffavtale. Bedrften kan ikke nekte. Dere fyller ut et skjema, sender til forbundet og de tar seg av alt derfra. [:)] Tarif dekker mye mer enn lønnsbestemmelser, da.
Mandag-Fredag etter 18: 21,- pr time
Mandag-Fredag etter 21: 42,- pr tme
Lørdag etter 13: 42,- pr time
Lørdag etter 16: 84,- pr time
Ordningen gjelder også deltidsansatte med mer enn 12 timer per uke gjennomsnittsberegnet over en fireuersperiode. Ekstrahjelp med mer enn 12 timer per uke omfattes også. Ferevikarer omfattes ikke av ordningen. Det skal ikke betales UB for timer det utbetales overtidstillegg for.
mener å huske at det er 21 kr etter klokka 18 kvardager, 42 kr etter klokka 13 lørdager og klokka 21 kvardager og 84 etter 16 lørdager... og ja pr time... så lønner seg jobbe kveld
om en har mulighet... jobbernesen bare dag sjølv, så er litt usikker på klokkeslettene på UB tillegget....
Ok[:)] Ble litt klokere[:)] takk[:)]