Noen fra vestfold her?



sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:
Jeg er fra Vestfold :) Bor på Hem i Tjodalyng (Mellom Sandefjord og Larvik for de som ikke vet det ;) )


Da er vi nesten naboer kanskje da, for der bor jeg og! Har du noen barn fra før?





Artig!:) Nei, har ingen barn selv, men samboer har en på snart 8 og ei på snart 4.

hvor henne på hem bor dere da? Vi flyttet hit i sommer, trives kjempe godt! bor rett ved hemgrillen (som ble meget godt brukt i innflytningsfasen hehe)


Ikke tilfeligvis i en av leilighetene i den røde 4-mannsboligen vel? Vi bor opp bakken, bak hemgrillen, og så i en av de tomannsboligene  :-)
 


Vanilje skrev:




Ikke tilfeligvis i en av leilighetene i den røde 4-mannsboligen vel? Vi bor opp bakken, bak hemgrillen, og så i en av de tomannsboligene  :-)


hehehe, nei, vi bor inn veien ved hemgrillen der vi og, i tomannsbolig :) hehe rett ved den store lekeplassen
 


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:




Ikke tilfeligvis i en av leilighetene i den røde 4-mannsboligen vel? Vi bor opp bakken, bak hemgrillen, og så i en av de tomannsboligene  :-)


hehehe, nei, vi bor inn veien ved hemgrillen der vi og, i tomannsbolig :) hehe rett ved den store lekeplassen



Da er det ikke så mange meterene herfra:)

Btw siden du bor i feltet her, så kan jeg kanskje spørre... Hvis du ser eller har sett en hvit katt med sort og brun/beige "kappe", og uten hale (bare en liten halestubb) rundt om her, så si gjerne ifra.. Vært borte i flere uker nå :-(
 


Vanilje skrev:


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:




Ikke tilfeligvis i en av leilighetene i den røde 4-mannsboligen vel? Vi bor opp bakken, bak hemgrillen, og så i en av de tomannsboligene  :-)


hehehe, nei, vi bor inn veien ved hemgrillen der vi og, i tomannsbolig :) hehe rett ved den store lekeplassen



Da er det ikke så mange meterene herfra:)

Btw siden du bor i feltet her, så kan jeg kanskje spørre... Hvis du ser eller har sett en hvit katt med sort og brun/beige "kappe", og uten hale (bare en liten halestubb) rundt om her, så si gjerne ifra.. Vært borte i flere uker nå :-(


nei det kan ikke være langt fra deg da :) Hvor gammel er du forresten? Og er du egentlig fra Sandefjord eller? Jeg er 26 og egentlig fra Sandefjord :)

Har ikke sett noen sånn katt, har ikke sett etter heller da, men vet jo at det hender det er et par katter i hagen her, skal si ifra hvis jeg ser en uten lang hale :)
 


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:




Ikke tilfeligvis i en av leilighetene i den røde 4-mannsboligen vel? Vi bor opp bakken, bak hemgrillen, og så i en av de tomannsboligene  :-)


hehehe, nei, vi bor inn veien ved hemgrillen der vi og, i tomannsbolig :) hehe rett ved den store lekeplassen



Da er det ikke så mange meterene herfra:)

Btw siden du bor i feltet her, så kan jeg kanskje spørre... Hvis du ser eller har sett en hvit katt med sort og brun/beige "kappe", og uten hale (bare en liten halestubb) rundt om her, så si gjerne ifra.. Vært borte i flere uker nå :-(


nei det kan ikke være langt fra deg da :) Hvor gammel er du forresten? Og er du egentlig fra Sandefjord eller? Jeg er 26 og egentlig fra Sandefjord :)

Har ikke sett noen sånn katt, har ikke sett etter heller da, men vet jo at det hender det er et par katter i hagen her, skal si ifra hvis jeg ser en uten lang hale :)



Takker og bukker :-)


Blir 22 til sommeren, og kommer egentlig fra Kodal. Samboeren er fra Larvik og er 28. :-)


 
Back
Topp