Noen fra vestfold her?

sommerfugler85

Elsker forumet
Er det flere fra vestfold her eller?
 
Jeg er fra vestfold :)
 


LovaLova skrev:
Jeg er fra vestfold :)


Var du med den ene gangen vi fra desember 09 møttes i tønsberg nede ved brygga? I så fall har jeg jo møtt deg før :)
 


sommerfugler85 skrev:


LovaLova skrev:
Jeg er fra vestfold :)


Var du med den ene gangen vi fra desember 09 møttes i tønsberg nede ved brygga? I så fall har jeg jo møtt deg før :)


Nei, jeg var ikke det altså...!
 


LovaLova skrev:


sommerfugler85 skrev:


LovaLova skrev:
Jeg er fra vestfold :)


Var du med den ene gangen vi fra desember 09 møttes i tønsberg nede ved brygga? I så fall har jeg jo møtt deg før :)


Nei, jeg var ikke det altså...!

hehe, da husket jeg feil! Husker ikke nicka på alle fra gamleforumet :)
 
Tilhører februar da, men er fra Vestfold :)
 
Koselig vi er flere fra vestfold da! :D
 
Jeg er i Vestfold :)
 


Julifrøet skrev:
Jeg er i Vestfold :)


Så koselig da :)
 
Hvor gamle er dere vestfoldjentene da? :)
 


Julifrøet skrev:
Hvor gamle er dere vestfoldjentene da? :)


Jeg er 26 år, du da?

På det gamle forumet jeg var på, så fikk jeg noen venner for livet! hehehe
 
Jeg er 33 :) GAMMAL! hehe

Vi var ikke så mange fra vestfold, eller ikke min by anywho på mitt gamle forum, men gikk på svømming og kom i barselgruppe med et par superkoselige jenter :) Hun ene har dessverre flyttet.

Virker som om det kan være litt skummelt å treffe andre gravide kjærringer :P
 


Julifrøet skrev:
Jeg er 33 :) GAMMAL! hehe

Vi var ikke så mange fra vestfold, eller ikke min by anywho på mitt gamle forum, men gikk på svømming og kom i barselgruppe med et par superkoselige jenter :) Hun ene har dessverre flyttet.

Virker som om det kan være litt skummelt å treffe andre gravide kjærringer :P


åssen da tenker du på? hehehe Blir mye kakling ofte..hehe, men er veldig gøy det da :)

Vi var en gjeng på 4-5 som har møttes en del, og 2-3 av oss har vært veldig mye smman, både på fester osv... Barselgruppe på helsestasjonen og sånn ble liksom aldri helt ordentlig, så det blir spennende å se nå siden vi har flyttet..

Hvor i vestfold bor du?


 
Observer at jeg skreiv "andre gravide kjærringer". (sånn at ingen tar seg nær av den) Vi var en liten gjeng som møttes vi også, men vi hadde kjent hverandre leeenge, og når vi gikk rundt fikk vi bare beskjed om at der kommer de gravide kjærringene. Så det har rett og slett bare blitt stuck :)

Jeg er i Tønsberg. Jeg var i to barselgrupper siden vi flyttet rett før fødsel så følte jeg at jeg ville passe bedre i den jeg ville tilhørt om jeg ble boende. Og det var en super barselgruppe. Dessverre så var 95% av oss folk som jobbet mye, så dermed kokte mye bort.

Jeg var heldig og gikk gravid med endel venninner som hadde termin både mnd før og etter meg, så vi har på en måte holdt litt sammen siden da :)
 
Er også 26 :)
 
er noen av dere på 26 fra sandefjord?
 
jeg er også fra Vestfold.. (har leita gjennom en laaaaang liste med innlegg nå for å se om det er noen som har spurt etter dette).. Er 29, og fra Sandefjord
 


Swim83 skrev:
jeg er også fra Vestfold.. (har leita gjennom en laaaaang liste med innlegg nå for å se om det er noen som har spurt etter dette).. Er 29, og fra Sandefjord


hehe, spurte om det ganske tidlig ja, men aner ikke hvor mange av oss som fortsatt er her da.. Men jeg er her! :) hehe Hva driver du med til vanlig da?
 
Back
Topp