Noen fra vestfold her?

Jeg er fra Vestfold :) Bor på Hem i Tjodalyng (Mellom Sandefjord og Larvik for de som ikke vet det ;) )
 


sommerfugler85 skrev:


Swim83 skrev:
jeg er også fra Vestfold.. (har leita gjennom en laaaaang liste med innlegg nå for å se om det er noen som har spurt etter dette).. Er 29, og fra Sandefjord


hehe, spurte om det ganske tidlig ja, men aner ikke hvor mange av oss som fortsatt er her da.. Men jeg er her! :) hehe Hva driver du med til vanlig da?


Tenkte jeg fikk leite gjennom lista før jeg eventuelt lagde et nytt innlegg på spørsmålet om noen er fra Vestfold..

Til vanlig jobber jeg 100% som vernepleier i et bofelleskap.. Du da?
 
Jeg bor i Vestfold,og er 30...:) 
Så koselig at det er andre fra Vestfold her:)
 
Jepp :) 23 år og fra Tønsberg her :)
 


Vanilje skrev:
Jeg er fra Vestfold :) Bor på Hem i Tjodalyng (Mellom Sandefjord og Larvik for de som ikke vet det ;) )


Da er vi nesten naboer kanskje da, for der bor jeg og! Har du noen barn fra før?
 


Swim83 skrev:


sommerfugler85 skrev:


Swim83 skrev:
jeg er også fra Vestfold.. (har leita gjennom en laaaaang liste med innlegg nå for å se om det er noen som har spurt etter dette).. Er 29, og fra Sandefjord


hehe, spurte om det ganske tidlig ja, men aner ikke hvor mange av oss som fortsatt er her da.. Men jeg er her! :) hehe Hva driver du med til vanlig da?


Tenkte jeg fikk leite gjennom lista før jeg eventuelt lagde et nytt innlegg på spørsmålet om noen er fra Vestfold..

Til vanlig jobber jeg 100% som vernepleier i et bofelleskap.. Du da?


Jeg er frisør i sandefjord :)
 
Så moro at vi er så mange da, da kan vi jo kanskje få til et treff en gang hvis noen er intereserte?
 
Tilhører April/Mai, men jeg er og 26 og fra Vestfold :)
 
er bare koselig med flere og :)
 


sommerfugler85 skrev:
Så moro at vi er så mange da, da kan vi jo kanskje få til et treff en gang hvis noen er intereserte?


Det hadde jo vært koselig...
 
Artig :) Har ingen barn selv, men samboer har to fra før av. En på snart 8 og ei på snart 4.
 


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:
Jeg er fra Vestfold :) Bor på Hem i Tjodalyng (Mellom Sandefjord og Larvik for de som ikke vet det ;) )


Da er vi nesten naboer kanskje da, for der bor jeg og! Har du noen barn fra før?





Artig!:) Nei, har ingen barn selv, men samboer har en på snart 8 og ei på snart 4.
 


kristin1986 skrev:
Hadde vært gøy med en utekveld med oss alle :)
Bli litt kjent, snakke om graviditeten, tips/råd,innkjøp, ja, alt :P


jeg stemmer for en lunsjdate en gang :) hehe, kveldene for min del er til tider vanskelig å få til i hvert fall, smaboeren min jobber veldig mye kveld!
 


Vanilje skrev:


sommerfugler85 skrev:


Vanilje skrev:
Jeg er fra Vestfold :) Bor på Hem i Tjodalyng (Mellom Sandefjord og Larvik for de som ikke vet det ;) )


Da er vi nesten naboer kanskje da, for der bor jeg og! Har du noen barn fra før?





Artig!:) Nei, har ingen barn selv, men samboer har en på snart 8 og ei på snart 4.

hvor henne på hem bor dere da? Vi flyttet hit i sommer, trives kjempe godt! bor rett ved hemgrillen (som ble meget godt brukt i innflytningsfasen hehe)
 
ser ut som vi er en del da :)

Jeg er med på å møtes en dag i hvert fall, men jobber jo til vanlig da, bortsett fra di fleste mandager, da har jeg fri :)

Så hvis noen er med på en lunsjdate, så er jeg med :)
 


sommerfugler85 skrev:
ser ut som vi er en del da :)

Jeg er med på å møtes en dag i hvert fall, men jobber jo til vanlig da, bortsett fra di fleste mandager, da har jeg fri :)

Så hvis noen er med på en lunsjdate, så er jeg med :)


Jeg er også med på møtings! :) 
Komme fra Skien, og kjenner ikke så mange her, så hadde vært greit å blitt kjent med noen som er i samme situasjon, greit å ha noen å trille med og ha babydager med ettervert ;)

Jeg vet ikke hvor det er lettest å møtes jeg, så ut som det var ca 50/50 i nærheten av sandefjord/larvik her?

Vi burde sette opp noen dager/steder som passer og prøve å få med flest mulig :) ?
 
Back
Topp