Noen er spreke!

Blir nesten litt irritert. Kunne selvfølgelig ønske formen var slik at det var mulig men med vondt bekken og andre plager kan de aller fleste ikke holde på slik....! Har gått fra trening til trim ila svangerskapet og lytter til kroppen -men reportasjer som dette gjør at det normale føles unormalt...? Eller er jeg litt hårsår nå...?

Blir nesten litt irritert. Kunne selvfølgelig ønske formen var slik at det var mulig men med vondt bekken og andre plager kan de aller fleste ikke holde på slik....! Har gått fra trening til trim ila svangerskapet og lytter til kroppen -men reportasjer som dette gjør at det normale føles unormalt...? Eller er jeg litt hårsår nå...?

Helt enig.. Føler det legger press på oss som ikke har energi eller kropp til å trene..

Noen er i god form i svangerskapet, noen ikke. Jeg er en av de uheldige, det er tydeligvis ikke hun. Er jeg bitter? Selvfølgelig! Jeg skulle så klart ønske jeg kunne springe i trappene i denne tilstanden, men det er umulig. Jeg hadde store planer om å trene dette svangerskapet, og var godt igang, men så grep trøttheten og bekkenløsningen meg, og jeg klarer såvidt å passe treåringen min alene i to uker.

Det er selvfølgelig flott for dem som klarer det, men ja, det blir litt sårt for oss som ikke har nubbesjans... :(

Åh, kjente jeg kastet nesten opp og tisset nesten på meg bare av og se på :P

Liker nok å vise seg frem også da tenker jeg... :) "se på meg, så sprek jeg er !!" Mens resten av oss normale gravide skal bli litt misunnelig eller rett og slett føle oss dårligere! :o ja ja, hun får styre på- alt for god PR sier bare jeg!!

Liker nok å vise seg frem også da tenker jeg... :) "se på meg, så sprek jeg er !!" Mens resten av oss normale gravide skal bli litt misunnelig eller rett og slett føle oss dårligere! :o ja ja, hun får styre på- alt for god PR sier bare jeg!!
Enig!!!

Noen er i god form i svangerskapet, noen ikke. Jeg er en av de uheldige, det er tydeligvis ikke hun. Er jeg bitter? Selvfølgelig! Jeg skulle så klart ønske jeg kunne springe i trappene i denne tilstanden, men det er umulig. Jeg hadde store planer om å trene dette svangerskapet, og var godt igang, men så grep trøttheten og bekkenløsningen meg, og jeg klarer såvidt å passe treåringen min alene i to uker.
Helt enig, jeg hadde også planer om å vedlikeholde treningen. Men her sliter jeg bare jeg har toåringen alene en hel dag... Så synes du er flink jeg som har treåringen i to uker! :)

All ære til henne som klarer det vil jeg bare si! Men vi er nok bygd så forskjellige, og har forskjellig utgangspunkt i starten av fødselen.. Pluss at noen har mer plager enn andre dessverre.. Jeg har ikke hatt sjans i havet til å trene slik, eller i det hele tatt i svangerskapet. Er stolt av meg selv når jeg har gått meg en lengre tur i løpet av dagen ☺️

Helt enig, jeg hadde også planer om å vedlikeholde treningen. Men her sliter jeg bare jeg har toåringen alene en hel dag... Så synes du er flink jeg som har treåringen i to uker! :)

Takk for det. :) Når man ikke har noe valg så er det utrolig hva man får til. ;)

Var ikke meningen å få dere til å føle dere som uspreke slappe gravide eller gi dere dårlig samvittighet. :)

Bare en observasjon at vi gravide kommer i mange ulike former :)

Godt for henne at hun kan gjøre såpass iogmed at det er jobben hennes :)

Kult at hun er så sprek enda. :) Hun hadde naturligvis et ganske så godt utgangspunkt som toppidrettsutøver. :)

Jeg klarer ikke gå mer enn 500 meter i gaaanske rolig tempo, og da har jeg ganske vondt i bekkenet, hehe. Men jeg kan ikke si jeg føler meg slapp, at det er noe form for press eller får andre negative følelser av å se den videoen. Ser ikke hensikten i å sammenligne meg med andre på den måten. :)

Back
Topp