http://www.seher.no/kjendis/her-l-lars-sen-i-trapper-en-dag-f-r-termin-77597
Ikke akkurat den farten jeg har i trappene
Ikke akkurat den farten jeg har i trappene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir nesten litt irritert. Kunne selvfølgelig ønske formen var slik at det var mulig men med vondt bekken og andre plager kan de aller fleste ikke holde på slik....! Har gått fra trening til trim ila svangerskapet og lytter til kroppen -men reportasjer som dette gjør at det normale føles unormalt...? Eller er jeg litt hårsår nå...?
Blir nesten litt irritert. Kunne selvfølgelig ønske formen var slik at det var mulig men med vondt bekken og andre plager kan de aller fleste ikke holde på slik....! Har gått fra trening til trim ila svangerskapet og lytter til kroppen -men reportasjer som dette gjør at det normale føles unormalt...? Eller er jeg litt hårsår nå...?
Enig!!!Liker nok å vise seg frem også da tenker jeg..."se på meg, så sprek jeg er !!" Mens resten av oss normale gravide skal bli litt misunnelig eller rett og slett føle oss dårligere!
ja ja, hun får styre på- alt for god PR sier bare jeg!!
Helt enig, jeg hadde også planer om å vedlikeholde treningen. Men her sliter jeg bare jeg har toåringen alene en hel dag... Så synes du er flink jeg som har treåringen i to uker!Noen er i god form i svangerskapet, noen ikke. Jeg er en av de uheldige, det er tydeligvis ikke hun. Er jeg bitter? Selvfølgelig! Jeg skulle så klart ønske jeg kunne springe i trappene i denne tilstanden, men det er umulig. Jeg hadde store planer om å trene dette svangerskapet, og var godt igang, men så grep trøttheten og bekkenløsningen meg, og jeg klarer såvidt å passe treåringen min alene i to uker.
Helt enig, jeg hadde også planer om å vedlikeholde treningen. Men her sliter jeg bare jeg har toåringen alene en hel dag... Så synes du er flink jeg som har treåringen i to uker!![]()
Hun har jo også som jobb å trene... Det er litt forskjell for oss som har jobb og familie som må prioriteres før trening.Helt enig.. Føler det legger press på oss som ikke har energi eller kropp til å trene..
Hun har jo også som jobb å trene... Det er litt forskjell for oss som har jobb og familie som må prioriteres før trening.
Ja, det samme tenker jeg. Det er jo jobben hennes, og hun har jo også redusert hva hun vanligvis gjør, som de aller fleste andre også må.Ja jeg tenker at jeg er mye bedre i jobben min enn det hun er, så er hun bedre i jobben sin![]()